سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پیرزن 70 ساله با یک عادت مسخره! +عکس


عجیب‌ترین بانوی جهان كه دوست دارد كه اشیاء سنگین مختلفی را بر روی سر خود نگه‌دارد.

خبرگزاری فارس: یك پیرزن 70 ساله علاقه‌مند است تا اشیای مختلف و حتی سنگین را بر روی سر خود نگه دارد.

پیرزن 70 ساله با یک عادت مسخره! +عکس



ویدیو مرتبط :
دویدن 7 ساعته پیرزن 70 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلایل ادامه تحصیل پیرزن 65 ساله در رشته مهندسی+عکس



 

 

دلایل ادامه تحصیل پیرزن 65 ساله در رشته مهندسی+عکس

 

 

پیرترین دانشجوی زن ایران هم اکنون دانشجوی ترم اول مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها است که در دانشگاه پیام نور درس می خواند.

 

مهر: علویه ربابه مجتهد نجفی، پیرترین دانشجوی زن کشور هم اکنون در سن 65 سالگی در دانشگاه پیام نور تحصیل می کند.

این دانشجو در دانشگاه پیام نور حسن آباد فشافویه و در ترم اول رشته مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها تحصیل می کند.

نجفی با روحیه دانش طلبی و کمک فرزندانش پس از سالها توانسته ادامه تحصیل دهد و دارای دو فرزند دختر است که یکی از آنها پزشک و دیگری مهندس برق است.

وی نوه پسری آیت الله سید یونس اردبیلی مدظله العالی و فرزند سیدعلی مجتهد نجفی صاحب کتاب معروف "ثواب الااعمال" و اهل مشهد است.

 

دلایل ادامه تحصیل پیرزن 65 ساله در رشته مهندسی+عکس

 

 

این دانشجو که اعتقاد دارد تحصیل برایش سخت نیست و همه درسها را می فهمد، آنچه را که می خواند یاد می گیرد و به دانشش می افزاید.

 

پیرترین دانشجوی رشته مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها درباره علت ادامه تحصیلش بر این باور است که تحصیل در همه حال خوب است. تمام شعرا، علما و آدمهای بزرگ به تحصیل تاکید می کردند.

وی درباره خودش می گوید: نزدیک 20 سالگی دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی را در سن 50 سالگی گرفته است. چندین سال بعد مصمم شده برای ادامه تحصیل و خدمت به کشورش کسب دانش روز کند و در رشته مهندسی آبادانی روستاها دانشجو شد.

نجفی تاکید می کند که شبها حدود دو ساعت مطالعه می کند و چون مشغول کارهای منزل است بیشتر از این فرصت مطالعه ندارد...../مهر