سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پیرترین عضو فیس بوک ! +عکس


فلورنس دلتور، 101 ساله، به فیس بوک علاقه دارد و در واقع سالخورده ترین عضو این شبکه اجتماعی به شمار می رود!

 
 
 
 
  صبح بخیر: شبکه های اجتماعی غالبا مورد توجه و علاقه نسل جوان هستند، اما جالب است بدانید که فلورنس دلتور، 101 ساله، به فیس بوک علاقه دارد و در واقع سالخورده ترین عضو این شبکه اجتماعی به شمار می رود!



به گزارش صبح بخیر، خانم دلتور653 دوست فیس بوکی دارد و اخیرا با مارک زاکربرگ عکس انداخته است. مسئولین فیس بوک می گویند این سایت 955 کاربر فعال دارد و از بین گروه های مختلف عضو فیس بوک، تعداد زنان بالای 55 سال  سریع ترین افزایش را داشته است.

تا به حال 5000 نفر عکسی را که از خانم دلتور و مارک زاکربرگ در فیس بوک قرار داده شده دوست داشته اند. طبق آنچه در پروفایل  این کاربر سالخورده نوشته شده است، او در سال 1932 از دانشگاه فارغ التحصیل شده و 3 سال پیش به جمع فیس بوکی ها پیوسته است.


ویدیو مرتبط :
پیرزنی ۱۱۴ ساله سنش را کم کرد تا عضو فیس بوک شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرترین عضو فیس بوک (+عکس)



آنا زمانی متولد شده که خانه‌ پدری‌اش هنوز برق، تلفن یا ماشین نداشته است. اما او حالا در فیس‌تایم با دوستانش چت می‌کند.

یک خانم 114 ساله آمریکایی علاقه خاصی به عضویت در فیس بوک دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آنا استر چند روز دیگر ۱۱۴ ساله می‌شود. او اهل مینه‌سوتا و هفتمین فرد مسن در آمریکا است. علاقه و کنجکاوی عجیبی درباره تکنولوژی دارد. شوقی که باعث شده در تولد ۱۱۴ سالگی‌اش حساب فیس‌بوک باز کند اما هنگام وارد کردن اطلاعات متوجه شده که سال تاریخ تولدش (۱۹۰۰ م) در فیس‌بوک موجود نیست. آخرین سالی که در فیس‌بوک وجود دارد ۱۹۰۵ میلادی است و او مجبور شده سنش را ۹۹ سال وارد کند.

اخبار,اخباراجتماعی ,پیرترین عضو فیس بوک


آنا زمانی متولد شده که خانه‌ پدری‌اش هنوز برق، تلفن یا ماشین نداشته است. اما او حالا در فیس‌تایم با دوستانش چت می‌کند. فروشنده آیفون نخستین باری که با او آشنا شده از شنیدن سن آنا تعجب کرده و دوستی‌شان از همان زمان شکل گرفته است. جوزف به آنا نحوه فرستادن ایمیل و جستجو در اینترنت را آموزش داده است. در محل زندگی او وسایل تکنولوژیکی زیادی وجود دارد.

 

 اخبار اجتماعی  -  باشگاه  خبر  نگاران