سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پیداکردن چیزهای عجیبی در شکم کوسه‌ها


با مشاهده جانورانی که در شکم کوسه‌ها یافت شدند، کاملا به کسانی که از شنا کردن در اقیانوس واهمه دارند حق می‌دهیم. با اینکه محققان اذعان دارند کوسه تنها جاندارانی را شکار می‌کنند که در رژیم غذایی آن‌ها هستند، در اینجا خلاف آن را ثابت می‌کنیم.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: با مشاهده جانورانی که در شکم کوسه‌ها یافت شدند، کاملا به کسانی که از شنا کردن در اقیانوس واهمه دارند حق می‌دهیم. با اینکه محققان اذعان دارند کوسه تنها جاندارانی را شکار می‌کنند که در رژیم غذایی آن‌ها هستند، در اینجا خلاف آن را ثابت می‌کنیم.

پس از نمایش فیلم "جا" که در مورد کوسه‌ها بود افراد زیادی از اینکه در اقیانوس شنا کنند، وحشت داشتند. البته چه در این فیلم چه در فیلم‌های دیگر می‌بینیم که در مورد اتفاقاتی که در دریا‌ها و اقیانوس‌ها روی می‌دهد بسیار اغراق می‌شود اما این موضوع اینکه کوسه حیوان بسیار خطرناکی است را نفی نمی‌کند.
 
محققان می‌گویند حمله کوسه‌ها خیلی کم اتفاق می‌افتد و آمار هم این موضوع را تایید کرده‌است. با مشاهده جانورانی که در شکم کوسه‌ها یافت شدند، کاملا به کسانی که از شنا کردن در اقیانوس واهمه دارند حق می‌دهیم. با اینکه محققان اذعان دارند کوسه تنها جاندارانی را شکار می‌کنند که در رژیم غذایی آن‌ها هستند، در اینجا خلاف آن را ثابت می‌کنیم.
 
1. لباس زرهی:
این لباس هنگامی که یافت شد بقایای انسانی که آن را به تن کرده بود درونش پیدا شد. گویا این لباس نتوانسته از شوالیه در برابر کوسه محافظت کند.
 
عجیب‌ترین چیز‌هایی که در شکم کوسه‌ها پیدا شدند

2. پوستین:
اگر چه این تلاش برای کوسه موفقیت آمیز نبوده، می‌توان فرض کرد که حیوان این کت را با جانور واقعی اشتباه گرفته‌است.
 
عجیب‌ترین چیز‌هایی که در شکم کوسه‌ها پیدا شدند
 
3. گوزن شمالی:
این گوزن شمالی هدیه کریسمس این کوسه خوش‌شانس بوده‌است.
 
عجیب‌ترین چیز‌هایی که در شکم کوسه‌ها پیدا شدند
 
4. دولفین:
یک کوسه 9 فوتی دولفین 7 فوتی را خورد که نشان داد کوسه هر چه را که با سایز شکمش یکی باشد را می‌بلعد.

عجیب‌ترین چیز‌هایی که در شکم کوسه‌ها پیدا شدند


ویدیو مرتبط :
‫10تا از چیزهای عجیبی که از دریا به ساحل رسیده اند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سر انسان در شکم کوسه کشف شد



اخبار,اخبار حوادث ,کوسه

 

اخبار حوادث - سر انسان در شکم کوسه کشف شد

گروهی از ماهیگیران فیلیپینی از کشف سر و بقایای یک انسان در شکم یک کوسه ببری خبر دادند.

بودوی گورگود، ماهیگیر 48 ساله فیلیپینی به همراه چهار نفر دیگر، حد فاصل جزایر «بوهول» و «کامیگوین» فیلیپین در حال ماهیگیری بودند که موفق شدند یک کوسه ببری عظیم الجثه به وزن بیش از 294 کیلوگرم صید کنند.

آنها سپس شکم این کوسه را شکافتند و در معده آن ناگهان به بقایای یک انسان شامل سر، دست و پاهایش برخوردند که تقریبا هضم شده بود.

«گورگود» می گوید: صحنه منزجر کننده ای بود بطوریکه اصلا نمی شد بوی تعفن این جسد را تحمل کرد.

وی افزود: در نهایت با سایر ماهیگیران تصمیم گرفتیم باله ها و آرواره کوسه را نگه داشته و مابقی آنرا همراه با بقایای جسد انسان دوباره به داخل آب بیندازیم.

برخی از افراد بومی معتقدند این جسد متعلق به مسافر یک کشتی است که در تاریخ 13 سپتامبر بر اثر یک طوفان حاره ای در این منطقه غرق شد. این کشتی 48 مسافر داشت که دو مسافر مرد آن همچنان مفقود هستند.

اخبار حوادث - ایسنا