سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پشت پرده عجیب ترین شعبده های دنیا


مردماسکی با افشای راز شعبده بازهای معروفی مثل کریس آنجل، هری هودینی، دیوید کاپرفیلدو دیوید بلین طرفداران زیادی پیدا کرد.

اره مرگ

این شعبده که دیوید کاپرفیلد طراح آن بود و بعدها توسط شعبده بازان دیگر هم مورد استفاده قرار گرفت یکی از جذابترین شعبده هایی بود که تماشاچیان را بدون اینکه نفس بکشند روی صندلی هایشان میخکوب می کرد. در این نمایش دیوید داوطلبانه خودش را زیر تیغه های اره برنده ای قرار می داد تا بدنش را دونیم کند. مرد ماسکی در برنامه بزرگترین اسرار شعبده، راز این نمایش را فاش کرد. او درست به روش دیوید کاپرفیلد روی میزی خوابید و با اره ای که بالای سرش قرار داشت بدنش را از وسط دو نیم کرد و بعد دوباره به حالت اول برگرداند و از روی میز بلند شد.


ویدیو مرتبط :
پشت پرده شعبده بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده ایمیل‌های عجیب به دختر 15 ساله



پشت پرده ایمیل‌های عجیب به دختر 15 ساله

پسر همسایه که با دختر 15 ساله‌ای رابطه‌ پنهانی داشت با ایمیل‌های توهین‌آمیز به آبروریزی پرداخت.

حوادث - به گزارش وطن امروز، مردی 52 ساله به نام «رضا» در سی‌ام اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، با در دست داشتن شکایت‌نامه‌ای به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و در حالی که هیچ تسلطی بر اعصاب خود نداشت، به کارآگاهان پلیس گفت: مدتی است یک ناشناس با ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز حاوی عکس‌های همسر و دخترم به آزارهای روحی آنان دست زده است. 

این مرد، کارآگاهان پلیس فتای پایتخت اقدام به مستندسازی و استخراج ادله دیجیتال کرده و ظرف 48 ساعت پس از تحقیقات، مشخص شد وی در طبقه بالای آپارتمان این پدر عصبانی زندگی می‌کند که اقدامات قانونی برای دستگیری و توقیف تجهیزات یارانه‌ای امیر، انجام و وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

امیر 20 ساله هنگام مواجهه با دلایل پلیسی، لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه با دختر 15 ساله به نام «طناز» مدت 3 سال است‌‌ رابطه دوستانه‌ای دارد، گفت: ‌در طول این مدت چند بار نیز در خانه این مرد با وی رابطه پنهانی داشته و در طول این مدت به‌طور مداوم از طریق بلوتوث، پیامک و ارسال ایمیل با یکدیگر در ارتباط بودند. 

تحقیقات پلیسی از پسر همسایه ادامه داشت تا اینکه پدر دختر هنگامی که از این موضوع مطلع شد، ابتدا از هوش رفت و با مراجعه سریع اورژانس و اقدامات آنان، هوشیاری خود را به دست آورد و در ابتدا با انکار هر گونه رابطه میان دختر 15 ساله با پسر همسایه عنوان کرد هیچ‌گاه دخترش اقدام به چنین کاری نخواهد کرد، اما هنگامی که با تایید «طناز» روبه‌رو شد، پی به عمق ماجرا برد.

بررسی‌های پلیسی نشان داد پدر این خانواده به دخترش در سن 12 سالگی گوشی تلفن‌همراه هدیه داده و این وسیله سبب آشنایی پسر همسایه با دختر نوجوان شده است./وطن امروز