سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پسران کاراکتر های معروف هالیوود!


 
 
 
 
پسر کاراکتر های معروف سینما!
  صبح بخیر:

پسر کاراکتر های معروف سینما!

پسر کاراکتر های معروف سینما!

پسر کاراکتر های معروف سینما!

پسر کاراکتر های معروف سینما!

پسر کاراکتر های معروف سینما!


ویدیو مرتبط :
اگر تمام شخصیت های معروف هالیوود iphone داشته باشند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارگردان معروف هالیوود خودکشی کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کارگردان معروف هالیوود خودکشی کرد

تونی اسکات کارگردان فیلم‌هایی چون «تاپ گان» و «روزهای تندر» بر اثر پریدن از یک پل در لس آنجلس درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، ماموران اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس مرگ اسکات را تایید کردند و گفتند او خود را از روی پل وینسنت توماس در نزدیکی سن پدرو به پایین پرت کرده است. 

به گفته آن‌ها، یک یادداشت در ماشین تویوتا پریوس تونی اسکات که کنار پل پارک شده بود، پیدا شده است. این تهیه‌کننده و کارگردان بریتانیایی که هنگام مرگ 68 ساله بود، ساعت 12:30 یکشنبه از روی پل پرید و جنازه‌اش چهار ساعت بعد از آب گرفته شد.

اسکات و برادر فیلمسازش ریدلی اسکات شرکت «اسکات فری پروداکشنز» را تشکیل دادند که پروژه‌های بسیاری را در دست تولید داشت. 

تونی اسکات آخرین بار سال 2010 فیلم «توقف‌ناپذیر» با بازی دنزل واشنگتن را روی پرده سینماها داشت. واشنگتن در هفت فیلم دیگر اسکات از جمله «مد سرخ»، «مردی در آتش»، «آشناپنداری» و «گروگانگیری در پلهام یک، دو، سه» نیز بازی کرده بود.

«گرسنگی» با بازی کاترین دونوو و دیوید بووی، «تاپ گان» با بازی تام کروز، «انتقام» با بازی کوین کاستنر و آنتونی کویین، «روزهای تندر» با بازی تام کروز و نیکول کیدمن، «رومانس واقعی» با بازی کریستین اسلیتر، «طرفدار» با بازی رابرت دنیرو و وسلی اسنایپس، «دشمن حکومت» با بازی ویل اسمیت و جین هکمن، «بازی جاسوس‌ها» با بازی رابرت ردفورد و براد پیت و «دومینو» با بازی کایرا نایتلی و میکی رورک از دیگر ساخته‌های اسکات است که متولد 1944 در نورث شیلدز در انگلستان بود.