سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پرکارکرد ترین خودروی دنیا +عکس


خودرو مانند هر وسیله دیگری یک ارزش و زمان انقضایی دارد و این زمان انقضا معمولا با خرابی ها و آسیب هایی که خودرو می بیند در یک راستا قرار دارد به همین دلیل است که همه توجه خاصی به خودروی خود دارند.

باشگاه خبرنگاران: خودرو مانند هر وسیله دیگری یک ارزش و زمان انقضایی دارد و این زمان انقضا معمولا با خرابی ها و آسیب هایی که خودرو می بیند در یک راستا قرار دارد به همین دلیل است که همه توجه خاصی به خودروی خود دارند.

زمانی که قصد خرید یک خودرو را دارید حتما به مواردی مانند سالم بدون از نظر فنی، قیمت و از همه مهمتر میزان کارکرد خودرو دقت خواهد کرد. این مورد هر چه بیشتر باشد ارزش خودرو پایین تر خواهد آمد.

"اریو گوردن" یک مرد 74 ساله است که نزدیک به 47 سال پیش خودروی ولوو مدل 1800 کوپه را خریداری کرد اما در همین مدت توانست کاری انجام دهد که هیچ راننده ای قادر به انجام آن نخواهد بود.



این مرد در طول 47 سال توانسته است 5 میلیون کیلومتر با خودروی خود رانندگی کند و به سبب همین عدد نامش برای سال آینده وارد کتاب رکوردهای گینس می شود. این خودرو به همراه راننده اش پرکارترین خودرو و راننده دنیا بوده اند.

این مرد قصد دارد همچنان به رانندگی ادامه دهد تا اینکه شاید خودرو برای همیشه خراب شود. او تا به حال بیش از 200 هزار دلار خرج این خودرو کرده است و این تنها هزینه وسایل جانبی است که برای این خودرو خریداری شده است.




ویدیو مرتبط :
کوچکترین خودروی دنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران ترین خودروی دنیا +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گران ترین خودروی دنیا +عکس

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بسیاری از دوست داران خودرو حتما می دانند که بوگاتی ویرون این روزها لقب گران ترین خودروی دنیا را با قیمت 1.5 میلیون دلار به دوش می کشد که البته جایگاهش به نظر خیلی مطمئن نیست و ممکن است این لقب را به خودروی دیگری بدهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

" LykanHypersport" خودروی جدید است که قرار است در نمایشگاه خودروی قطر در سال 2013 رونمایی شود و البته احتمال آن را دارد که لقب گران ترین خودرو را برای خودش بدست آورد. این خودرو قرار است با قیمت 2.2 میلیون دلار یعنی بیش از نیم میلیون دلار گران تر از بوگاتی به فروش برسد، در حالی که امکانات آن از بوگاتی بسیار کمتر است.

 

این خودرو می تواند 0 تا 100 را در 2.7 ثانیه طی کند و همچنین سقف سرعت آن نیز 400 کیلومتر در ساعت است. در مقابل بوگاتی سقف سرعتی 424 کیلومتری و همچنین 0 تا 100 را در 2.5 ثانیه طی می کند. این خودرو البته دارای امکانات ویژه مانند چرم های اصل و مرغوب برای صندلی ها، استفاده از طلا در طراحی داخلی و همچنین چراغ هایی از الماس است که همه این موارد قیمت آن را بالا برده اند.

این خودرو همچنین در تعداد کم تولید می شود و در سال 2013 تنها 7 عدد از آن ها قرار است وارد بازار شود. گفته می شود تنها طراحی بدنه این خودرو نزدیک به 6 سال زمان برده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

/باشگاه خبرنگاران