سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پروژه رویایی پردیس جدید شرکت اپل +عکس


امروز اپل تصویر رسمی و هوایی از پیشرفت ساخت و ساز Campus 2 یا پردیس ۲، مقر بعدی این شرکت که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۶ آماده بهره برداری شود، منتشر کرد.

zoomit.ir - امین فیض پور: امروز اپل تصویر رسمی و هوایی از پیشرفت ساخت و ساز Campus 2 یا پردیس ۲، مقر بعدی این شرکت که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۶ آماده بهره برداری شود، منتشر کرد. این عکس که به تازگی گرفته شده، زاویه‌ای بهتر و عریض‌تر را از روند ساخت و ساز مقر بزرگ اپل نشان می‌دهد.

تصویر جدیدی از پیشرفت پروژه ساخت و ساز پردیس ۲ اپل

اگرچه چیز زیادی نسبت به ماه پیش تغییر نکرده اما به خوبی می‌توان روند پیشرفت را در این پروژه بزرگ اپل مشاهده کرد. برنامه ریزی شده تا کار تخریب و تجهیزات خیابان‌ها تا پایان سال جاری میلادی، استحکامات و زیر ساخت‌ها تا اوایل ۲۰۱۵ و ساخت ساز نهایی تا انتهای ۲۰۱۶ تمام شود.

تصویر جدیدی از پیشرفت پروژه ساخت و ساز پردیس ۲ اپل

سایت شهر کوپرتینو هر از گاهی با صفحه‌ای جدید حاوی پیشرفت ساخت و ساز در پروژه پردیس ۲ اپل به روز می‌شود و اطلاعات بیشتری را در اختیار اهالی محلی قرار می‌دهد.

تصویر جدیدی از پیشرفت پروژه ساخت و ساز پردیس ۲ اپل

گفته می‌شود پس از پایان این پروژه در سال ۲۰۱۶، پردیس ۲ می‌تواند ۱۲/۰۰۰ کارمند را در مساحتی به اندازه ۲.۸ میلیون فوت مربع در خود جای دهد. برای آشنایی بیشتر از این فضای شبیه به سفینه‌های فضایی می‌توانید تصویر زیر را که اویل همین ماه منتشر شده‌، مشاهده کنید.

تصویر جدیدی از پیشرفت پروژه ساخت و ساز پردیس ۲ اپل


ویدیو مرتبط :
ویرایش رمانتیک و رویایی عکس در فتوشاپ،ساخت تصاویر رویایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین رایانه شرکت اپل حراج شد +عکس


نخستین رایانه شخصی شرکت اپل به نام Apple 1 دیروز (جمعه ) در حراجی " Sotheby " به قیمت 374 هزار و 500 دلار به فروش رفت.

خبرگزاری مهر: نخستین رایانه شخصی شرکت اپل به نام Apple 1 دیروز (جمعه ) در حراجی " Sotheby " به قیمت 374 هزار و 500 دلار به فروش رفت.

 قیمت این رایانه 500 برابر قیمت خرده فروشی اصلی آن بود.

 این رایانه فقط حاوی یک مادر بورد خالی، با ریزتراشه ها و یک سری مدارات است. گفته می شود این رایانه یکی از شش نمونه نخست رایانه های ساخته شده توسط استیو جابز و استیو ونزیاک است.



 این رایانه یکی از شش نمونه نخست رایانه های ساخته شده توسط استیو جابز است



 حدود 200 رایانه از سری Apple 1 در سال 1976 ساخته و با قیمت خرده فروشی 666/66 دلار بدون کیس، صفحه کلید، نمایشگر یا منبع انرژی فروخته شدند. این رایانه 4 کیلوبایت حافظه و یک پردازشگر یک مگاهرتزی دارد.

 

 برای مقایسه می توان گفت: جدیدترین محصول آیفون 512 مگابایت حافظه و پردازشگر دو هسته ای 800 مگاهرتزی دارد.