سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پرورش سیب هایی با طعم انگور +عکس


به تازگی یک راه حل جالب برای افرادی که علاقه ای به سیب ندارد ایجاد شده و نام آن "Grapple" است. این میوه سیبی است که طعم انگور می دهد.

باشگاه خبرنگاران: سیب یکی از مقوی ترین میوه هایی است که خدا بر روی زمین قرار داده است و از آنجایی که دانشمندان تحقیقات بسیاری روی این میوه انجام داده اند، همگی می دانیم که خوردن روزانه یک عدد سیب می تواند انسان ها را از هر بیماری دور نگه دارد.

همانطور که بر روی قوت این میوه تحقیقات بسیاری انجام شده است، مطالعاتی نیز هست که نشان می دهد افرادی زیادی در دنیا از خوردن سیب امتناع می کنند و نمی توانند این میوه را به خاطر طعم یا بویش بخورند از این رو از خواص آن نیز دور خواهند ماند.



به تازگی یک راه حل جالب برای این افراد ایجاد شده است نام آن "Grapple" است. این نام از روی نام انگلیسی انگور و سیب گرفته شده است و این میوه تلفیقی چیزی میان انگور و سیب است زیرا ظاهر سیب را دارد اما طعمی کاملا مشابه با انگور دارد.

از سال 2011 که این سیب ها در حال ساخته شدن هستند بسیاری منتظر ورودشان به بازار بودند تا اینکه در چند هفته پیش به فروش رسیدند. هر کدام از این سیب ها در بسته بندی خاص قرار دارند تا با میوه های معمولی اشتباه گرفته نشوند. هر بسته از سیب های انگوری 5 دلار ارزش دارد.

البته شاید برای شما یک نته باقی مانده باشد که آیا ارزش غذایی این میوه تغییری داشته است؟ دانشمندان می گویند این میوه ارزشی میان سیب و انگور دارد و هر کدام از نکات مهم هر میوه را در دل خود جای داده است. این سیب ها با غوطه ور شدن در شهد انگور و البته تغییرات ژنتیکی به این شکل در آمده اند.



ویدیو مرتبط :
استاپ موشنِ دورهمیِ تابستانی با طعم انگور نوبرانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرورش انگور با طعم پشمک! +عکس



پرورش انگور با طعم پشمک! +عکس

کشت و پرورش میوه های مختلف نیاز به تخصصی دارد که تنها کشاورزان کارآمد از آن برخوردار هستند. آن ها با انجام کارهای مختلف و از روش های گوناگون می توانند میوه های مختلف را در یک باغ با شرابط ابی و خاکی درست پرورش دهند.

انگور یکی از میوه های تابستانی است که طرفداران بسیاری در تمامی دنیا دارد و مزه آن با توجه به رنگ و شکل انگور متفاوت است اما همیشه هر گونه آن طعمی مخصوص به خود دارد و از یک چارچوب خاص خارج نمی شود.

 

"دیوید کین" کشاورزی است که به تازگی توانسته به طعمی تازه در انگورهای خود بسازد و قصد دارد آن ها با طعمی مشابه با پشمک وارد بازار کند. او با کمی تغییر در نشا اصلی این میوه توانسته است به این طعم جدید و البته جذاب دست پیدا کند.

 

پرورش انگور , پشمک , میوه های تابستانی

 

این کشاورز گفته است که این انگور خواص تمامی انگورها را در خود جای داده است و همچنین شیرینی آن به اندازه یک پشمک نیست ولی مزه آن را کاملا القا خواهد کرد. او هدف خود از درست کردن این انگور را نشان دادن نحوه سالم سازی تنقلات اعلام کرده است.

 

این مرد با کمک چندین مهندس کشاورزی و سازمان های محیط زیستی پس از 12 سال تحقیق و تلاش توانسته است این انگورها را درست کند. آن ها قصد دارند محصول زیادی را امسال وارد بازار کنند و البته از این پس هدف خود را درست کردن انگورهایی با طعم شکلات یا آبنبات های محبوب خواهند گذاشت.
منبع:yjc.ir