سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پرواز احمقانه مرد کانادایی با 150 بادکنک!


یک مرد ۲۶ ساله کانادایی با استفاده از بادکنک پرواز کرد. این اقدام احمقانه و خطرناک «Daniel Boria» باعث شد تا او توسط پلیس بازداشت شود.

55 آنلاین: یک مرد ۲۶ ساله کانادایی با استفاده از ۱۵۰ بادکنک پر شده با گاز هلیوم پرواز کرد و خود را به باد سپرد، اما در نهایت با چتر نجات روی زمین فرود آمد. این اقدام احمقانه و خطرناک «Daniel Boria» باعث شد تا او توسط پلیس بازداشت شود.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
پرواز احمقانه مرد کانادایی با 150بادکنک هلیومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد چینی هلی کوپتری ساخته تا با آن پرواز کند



 

مرد چینی هلی کوپتری ساخته تا با آن پرواز کند

 

یک مرد چینی با هلی کوپتری که خودش ساخته آماده است تا پرواز کند.گائو هانجی این هلی کوپتر را در خانه خود با استفاده از تکه های آهن قراضه ساخته و در ساخت آن فناوری های طراحی شده خودش را به کار برده است.

 

این مخترع جوان در این باره گفت: دوماه برای جمع آوری و ساخت هلی کوپتر در شهر شنیانگ چین وقت صرف کرده است.

 

این هلی کوپتر ۳۵۰ کیلو وزن و ۳ متر طول دارد و ظرفیت آن ۲ نفره است.

 

مرد چینی در حال حاضر اقدامات نهایی را بر روی هلیکوپتر انجام می دهد. او امیدوار است که به زودی بتواند با اخذ مجوز از مقامات رسمی با هلی کوپتر پرواز کند.