سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پروازی با 11 ساعت تاخیر و 1 مسافر! +عکس


این هواپیما قرار بوده ساعت 7:15 دقیقه صبح، کلیولند را به مقصد نیویورک ترک کند. اما در نهایت، ساعت 6 بعدازظهر از زمین بلند شده است. این تاخیر موجب شد تا تقریبا مسافرها از سفر انصراف و بلیت هایشان را پس دهند، به غیر از یک مسافر به نام «کریس اولری».

 
 
 
 
  صبح بخیر: این هواپیما قرار بوده ساعت 7:15 دقیقه صبح، کلیولند را به مقصد نیویورک ترک کند. اما در نهایت، ساعت 6 بعدازظهر از زمین بلند شده است. این تاخیر موجب شد تا تقریبا مسافرها از سفر انصراف و بلیت هایشان را پس دهند، به غیر از یک مسافر به نام  «کریس اولری».

البته باید اشاره کنیم، درست ثانیه آخر پرواز، یک مسافر دیگر نیز بلیت تهیه می کند و تعداد مسافران هواپیما به دونفر می رسد. اما جالب است که برای همین دونفر، پرواز انجام شده است.

خط هوایی «دلتا»، به دلیل نقص فنی حدود 11 ساعت تاخیر داشت و همه مسافرهای خود را از دست داد. اما «کریس اولری»، همه 11 ساعت را در انتظار پرواز نشست و آخر هم صبرش نتیجه داد و با همان هواپیما و همان بلیتی که تهیه کرده بود، به مقصد خود یعنی نیویورک سفر کرد.

این سفر تنهایی برای O'Leary بسیار جذاب بوده تا جایی همه 11 ساعت معطلی خود را فراموش کرده است. به اعتقاد او، انگار که هواپیما را به طور شخصی کرایه کرده و از جیغ و صدای کودکان و صدای موسیقی و ... در امان بوده و در سکوت و آرامش به مقصد خود رسیده است.

«کریس اولری»، مشاور و متخصص رسانه در بروکلین است و این تاخیر طولانی را در اتاق هتل خود سپری کرده تا هواپیما آماده پرواز شده است.


تنها مسافر پروازی که 11 ساعت تاخیر داشت

تنها مسافر پروازی که 11 ساعت تاخیر داشت


ویدیو مرتبط :
حسام نواب صفوی در ساعت 11:11

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم جدید گلشیفته با 11 سال تاخیر + عکس


یکی از نقشهای اصلی فیلم «هفت پرده» را گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی بازی می کند و در زمان خود دومین تجربه بازیگری فراهانی بعد از «درخت گلابی» بود.

نخستین فیلم سینمایی فرزاد موتمن در مقام کارگردان با عنوان «هفت پرده» که حدودا ده سال قبل یعنی در سال 79 تولید شده بود ولی به دلیل مضمون صریح اجتماعی اش هیچ گاه فرصت اکران عمومی نیافته بود، به شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

یکی از نقشهای اصلی این فیلم را گلشیفته فراهانی بازیگر مهاجر ایرانی بازی می کند و «هفت پرده» در زمان خود دومین تجربه بازیگری فراهانی بعد از «درخت گلابی» بود.