سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پرستش کودک ناقص الخلقه هندی (18+)


یک دوقلوی به هم چسبیده هفته گذشته در روستایی دورافتاده در هند متولد شد که از ناحیه سینه به هم متصل شده و تنها یک سر دارد. او حالا «عابدانی» را در هند پیدا کرده است.

فرادید: یک دوقلوی به هم چسبیده هفته گذشته در روستایی دورافتاده در هند متولد شد که از ناحیه سینه به هم متصل شده و تنها یک سر دارد. او حالا «عابدانی» را در هند پیدا کرده است.

تصاویر ممکن است آزاردهنده باشد

به گزارش از تلگراف، افرادی که این دوقلو را می‌پرستند بر این باورند که «گانش» تناسخی دوباره در کالبد این کودک داشته است. گفتنی است گانِش یکی از خدایان در مذهب هندوئیسم است که شکمی بزرگ با سری فیل گونه دارد. این‌گونه تصور می‌شود که گانش بر روی زمین نشسته و پاهایش را زیر خود جمع کرده است.

پرستش کودک ناقص الخلقه هندی

پیروان گانش به این روستای دورافتاده می‌روند تا تناسخ گانش را از نزدیک مشاهده کنند. این دوقلو یک سر داشته و از ناحیه سینه به هم متصل شده است. هندی‌ها گانش را به عنوان «برطرف‌کننده مشکلات و موانع» پرستش می‌کنند، به ویژه زمانی که می‌خواهند کار جدیدی را انجام دهند. «کونتالِش پاندِی» یکی از همین عابدان پس از شنیده خبر تولد، بیش از 100 کیلومتر را طی کرده تا به ملاقات این کودک بی‌نام در منطقه «جارخاند گریدیح» برود.
 
پرستش کودک ناقص الخلقه هندی

پاندی به یک روزنامه‌نگار گفت: «وقتی که یکی از دوستانم عکس او را برای من فرستاد به او گفتم که این فتوشاپی است. اما وقتی او گفت که عکس واقعی است، بلافاصله به اینجا آمدم.»
 
دوقلوهای به هم چسبیده ناقص هندی اغلب چنین داستانی دارند. البته باید اشاره کرد که آن‌ها در برخی موارد منبع درآمدی خوبی برای خانواده خود محسوب می‌شوند. ماه گذشته نیز یک دختر در «اوتار پرادش» به دنیا آمد که بینی بدشکلی مانند خرطوم داشت. در مورد او نیز گفته شد که تناسخی از گانش است و همین امر سبب شد تا افرادی برای نیایش او عازم شوند.
 
در سال 2007 نیز دختری با شرایط تقریبا مشابه به دنیا آمد. اما در آن مورد فقط عابدان گانش به سراغ او نرفتند، بلکه یک سیرک نیز قصد خرید او را داشت.
 
پرستش کودک ناقص الخلقه هندی

نام این دختر «لاکشمی» بود. لاکشمی ایزدبانوی ثروت در آیین هندی‌ها است. مدتی بعد اما دست و پاهای اضافی او در یک عمل جراحی برداشته شد تا او بتواند به صورت عادی راه برود. یک موسسه خیریه هزینه‌های او و خانواده فقیرش را به عهده گرفته بود.


ویدیو مرتبط :
کودک عجیب الخلقه در هند +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جراحان سر دوم کودک 8 ماهه هندی را جدا کردند (+عکس)



جراحان سر دوم کودک 8 ماهه هندی را جدا کردند (+عکس)

جراحان موفق شدند سر دوم کودک هشت ماهه هندی را به وزن یک کیلوگرم از روی سرش جدا کنند.

به گزارش مهر، براساس اظهارات پزشکان سر دوم این کودک 8 ماهه را دوقلوی انگلی توصیف کردند که تقریبا یک کیلوگرم وزن داشت و داخل آن بافت مغز وجود داشت.

این کودک که توفاجال نام دارد، از بیماری نادری به نام " encephalomeningocele" رنج می برد که گفته می شود از هر 40 تا 45 هزار کودک یک نفر به آن دچار می شود.

سر دوم این کودک طی یک عمل جراحی دشوار 5 ساعته جدا شد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

سر دوم کودک هشت ماهه که به عنوان دوقلوی انگلی توصیف شده بود در یک جراحی 5 ساعته جدا شد

 سیسیر داس جراح اعصاب بیمارستان آپولو گلنیگلز گفت: توفاجال با یک نقض نادر متولد شد که سر دومی روی سرش رشد کرده بود. من تاکنون چنین ضایعه بزرگی را جراحی نکرده بودم، این عمل جراحی بسیار دشوار و کوچکترین اشتباهی در طی آن می تواند به معنای پایان زندگی کودک باشد.

وی افزود: حتی بازگرداندن توفاجال به والدینش هم یک چالش است، چرا که آنها در روستایی بسیار دورافتاده زندگی می کنند.

پدر توفاجال گفت که از درمان این شرایط پسرش قطع امید کرده بود، بسیاری از پزشکان می گفتند که پسرمان قابل درمان نیست و به زودی جان خود را از دست می دهد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

توفاجال به شرایطی مبتلا شده بود که هر 40 تا 45 هزار نوزاد در اغلب در آسیای جنوب شرقی به آن مبتلا می شوند

 

Encephalomeningocele نوعی نقص لوله عصبی است که اغلب در بیمارانی مشاهده شده که در آسیای جنوب شرقی زندگی می کنند.

پزشکان اظهار داشتند که توفاجال روند بهبودی پس از جراحی را به سرعت طی می کند و امیدوارند که این کودک بتواند زندگی نسبتا عادی داشته باشد./مهر