سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پرتره های زیبا با تکه های روزنامه + عکس


بیشتر مردم به روزنامه ی باطله به چشم زباله نگاه می کنند اما گاگر پیتر هنرمند با این روزنامه ها اثرات هنری فوق العاده ای خلق کرده است. با استفاده از تکنیک موجی به خصوصی این خانم جوان روزنامه های باطله را به پرتره های زیبا تبدیل کرده است.

 آپام : بیشتر مردم به روزنامه ی باطله به چشم زباله نگاه می کنند اما گاگر پیتر هنرمند با این روزنامه ها اثرات هنری فوق العاده ای خلق کرده است. با استفاده از تکنیک موجی به خصوصی این خانم جوان روزنامه های باطله را به پرتره های زیبا تبدیل کرده است.

هدف نهایی او خلق پرتره های انتزاعی بوده است. پیتر با استفاده از روش هنری منحصر به فردش و استفاده از رنگ سیاه و سفید و معدودی رنگ های دیگر کارهای خود را به شکلی بدیع و زیبا ارائه می کند. در سال ۱۹۸۶ زمانی که او اولین بار به کالیفرنیا آمد چشمش به توده ی روزنامه های باطله افتاد که زیر نور خورشید به رنگ زرد در آمده و روی هم شکل عجیبی ساخته بودند.

از آن روز او شروع به اندیشیدن درباره ی روشی کرد که بتواند از این مواد در کارهای هنری اش استفاده کند. ابتدا با رول های روزنامه شروع کرد، آنها را به شکل لوله درست می کرد و مجسمه هایی آویختنی یا ایستاده می ساخت اما پس از دو سال تکنیک هنری اش را گسترش داد.

گاگر پیتر می گوید: «سخت ترین جنبه ی کار کردن با روزنامه همان چیزی است که مرا به آنها علاقه مند کرد. همیشه از مبارزه طلبی استقبال کرده ام به همین خاطر زمانی که تصمیم گرفتم با روزنامه کار کنم با این دو مشکل هم کنار آمدم اول رنگ سیاه و سفید و کم تنوع آنها و دیگری شکنندگی و عدم استحکام ماده ی سازنده شان بود.

با روش گلوله کردن آنها توانستم به کارم استحکام بیشتری ببخشم و عدم تنوع رنگ چالشی برای ایده های خلاقانه ام بود. اگر روزی روزنامه ها میل به چالش مرا اقناع نکنند با آنها کار نخواهم کرد. اما در حال حاضر از آنها الهام می گیرم و همچنان دوست دارم لزوم وجود روزنامه ها و اطلاعات موجود در آنها را نشان بدهم.»
















ویدیو مرتبط :
پرتره جکی چان با 64000 تکه چوب!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت پرتره های زیبا از سیم فولادی /عکس


مجسمه ساز کره ای سونگ پارک مو پرتره های سیمی بسیار دقیقی را از لایه های چندگانه ی سیم فولادی ضد زنگ ساخته است.

 



صبح بخیر : مجسمه ساز کره ای سونگ پارک مو پرتره های سیمی بسیار دقیقی را از لایه های چندگانه ی سیم فولادی ضد زنگ ساخته است.

او برای این کار تصاویری از مدل های خود را از سیم طراحی کرده و سپس بخش هایی را به آن اضافه کرده تا حالت سه بعدی به آن ها بدهد.