سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پدیده ای که واشنگتن را شوکه کرد! +عکس


تصاویر این ابر نادر که در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد، باعث شد تا دقایقی را مردم سر به آسمان راه بروند و به این خط طولانی خیره گردند.

خبرآنلاین: تصاویر این ابر نادر که در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد، باعث شد تا دقایقی را مردم سر به آسمان راه بروند و به این خط طولانی خیره گردند.

ابر شبیه گردباد افقی بود و البته باعث ترس در برخی نیز شد.

موسسه هواشناسی در ویرجینیا تصاویر نگران کننده این ابر را به دقت بررسی کردند و بعد به واشنگتن پست گفتند نوع ابر به شدت نادر بوده و بر اثر تغییر ناگهانی در درجه حرارات و باد در لایه های کناری، ابرها را به رول و غیر معمول درآورد.

این ابر به گفته کارشناسان نه تنها نشانه چندین بارش متمادی می تواند باشد بلکه نشان میدهد وقتی هوای سرد داخل هوای گرم می پیچد هوای گرم و مرطوب به بالا صعود ناگهانی می کند و با تراکم رطوبت، این چنین ابری ایجاد می شود.















ویدیو مرتبط :
25 عکس شوکه کننده از ارواح که باور نخواهید کرد(16+)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدیده آسمانی که همه را شوکه کرد! +عکس


آخرین روزهای سال گذشته میلادی اتفاق نادری در مسکو روی داد که خیلی‌ها در مورد آن اعلام نظر کردند اما کسی جوابی قطعی برایش پیدا نکرد.

خبرگزاری فارس: آخرین روزهای سال گذشته در مسکو اتفاقی افتاد که  خیلی‌ها را به تعجب واداشت. این روز در آسمان مسکو تکه ابری با شکلی خاص درست شده بود که کسی برای چگونگی تشکیل آن جوابی نداشت.

 پدیده ای آسمانی که همه را شوکه کرد! +عکس

در شبکه‌های اجتماعی افراد زیادی بر سر این ابر دی ان ای شکل بحث کردند و نظرهای متفاوتی مثل گازهای خروجی از اگزوز هواپیما، سوخت موشک و حتی پیامی از موجودات فرازمینی در این مباحث مطرح شد که البته کسی جواب خاصی برای آن نداشت.

 پدیده ای آسمانی که همه را شوکه کرد! +عکس

اگرچه این بحث بی نتیجه ماند اما چند نفر از این ابر خاص در نقاط مختلف مسکو عکس انداخته‌اند که در زیر این تصاویر را می‌بینید. شما چه فکر می‌کنید؟

پدیده ای آسمانی که همه را شوکه کرد! +عکس

پدیده ای آسمانی که همه را شوکه کرد! +عکس