سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پخت و پز با CPU! +عکس


یک برنامه نویس کامپیوتر نهارش را نیز در کنار کامپیوتر میخورد. در این تصاویر نشان خواهیم داد که چطور میتوان غذا را هم با استفاده از کامپیوتر (یارانه) پخت.

تاپ ناپ: یک برنامه نویس کامپیوتر نهارش را نیز در کنار کامپیوتر میخورد. در این تصاویر نشان خواهیم داد که چطور میتوان غذا را هم با استفاده از کامپیوتر (یارانه) پخت. با برداشتن فن سی پی یو و تعدادی سکه مسی و یک فویل آلومینیومی میتوانید براحتی یک تخم مرغ نیمرو برای صبحانه و یا نهار طبخ کنید. البته شاید دیگر باید قید آن سی پی یو را بزنید.

















ویدیو مرتبط :
کباب پز تابشی اتوماتیک میکس پز شید پخت مدل برلیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخت و پز روی گرمای آسفالت های داغ و سوزان + عکس



اخبار گوناگون - پخت و پز روی گرمای آسفالت های داغ و سوزان + عکس

صندوق جهانی طبیعت در پاراگوئه با هدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به مشکل «گرمای جهانی»، یک نمایشگاه طبخ غذای خیابانی راه انداخته که غذاهای موجود در فهرست غذای آن با حرارت آسفالت کف خیابان طبخ می‌شوند.

 اخبار,اخبار گوناگون ,پخت غذا روی آسفالت

 

گروهی از آشپزهای WWF در پاراگوئه غذا را با حرارت کف خیابان طبخ کرده و به مردم عرضه می‌کنند. این یک رویداد بسیار جالب است زیرا برای پختن غذا به هیچ اجاق گازی نیاز نیست. اما سوال اصلی اینجاست که چرا این رویداد برگزار شده است.

پاراگوئه یکی از گرمترین کشورهای جهان است و شهر «آسونسیون»، پایتخت این کشور نیز در زمره گرمترین نقاط روی زمین است.شاید بگوئید که دمای هوا در این کشور پیش از این هم بالا بوده اما وقتی ۸۰ درصد از جنگل‌های بومی طی ۵۰ سال گذشته نابود شده‌اند، این فقدان تاثیر خود را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم روی دمای زمین می‌گذارد.

 

گرمای جهانی زمین یک مشکل جدی است که برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به این معضل، سازمان‌ها باید در اطلاع‌رسانی به مردم در مورد این مشکل خلاق‌تر باشند و اکنون صندوق جهانی طبیعت پاراگوئه به بهترین شکل این کار را انجام داده و این ضرب‌المثل را تداعی می‌کند که «دو صد گفته چو نیم کردار نیست.»

اخبار گوناگون - واکنش