سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پاراگراف کتاب (31)


ما در اینجا سعی کرده ایم با انتخاب گزیده هایی متفاوت و زیبا از کتاب های مختلف آثار نویسندگان بزرگ، شما را با این کتاب ها آشنا کرده باشیم، شاید گام کوچکی در جهت آشتی با یار مهربان کودکی مان برداشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
درس 31 - کتاب بیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"ملوان زبل" مصری با بازوی 31 اینچی نام خود را در کتاب رکوردهای "گینس" به ثبت رساند



"ملوان زبل" مصری با بازوی 31 اینچی نام خود را در کتاب رکوردهای "گینس" به ثبت رساند

یک جوان مصری با داشتن بزرگترین بازو و قویترین ماهیچه در جهان، نام خود را در کتاب رکوردهای "گینس" ثبت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی "محیط" مصر، "مصطفى اسماعیل"، جوان 24 ساله مصری با داشتن بازوی به قطر 31 اینچ (78.74 سانتی متر) نام خود را به عنوان دارنده بزرگترین بازو و قویترین ماهیچه جهان در کتاب رکوردهای "گینس" به ثبت رساند.

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" نوشت که "مصطفى اسماعیل" مصری طی 10 سال گذشته علاوه بر دو بار انجام تمرین بدنسازی در روز، حجم زیادی از گوشت قرمز و سفید و همچنین سه لیتر پروتئین را در روز مصرف کرده است.

دارنده بزرگترین بازو و قویترین ماهیچه جهان در گفت و گو با این روزنامه انگلیسی اظهار کرده که مردم در خیابان دیدگاه های جالبی در مورد بازوان وی دارند و برخی از آنها بازوان این جوان مصری را به بازوان "ملوان زبل" یا همان "Popeye"، شخصیت مشهور فیلم های انیمیشن تشبیه می کنند.

موسسه "گینس" امروز (جمعه) پنجاه و هفتمین و جدیدترین نسخه از کتاب رکوردهای "گینس" را به صورت همزمان در انگلیس و 100 کشور دیگر جهان منتشر کرد و پیش بینی می شود که این موسسه بتواند بیش از دو میلیون و 700 هزار جلد از نسخه جدید کتاب رکوردهای "گینس" را در سراسر جهان به فروش برساند.

در جدیدترین نسخه کتاب رکوردهای "گینس" که به 22 زبان زنده جهان ترجمه شده، رکوردهای جدیدی در تمامی زمینه ها به چشم می خورد که رکورد "مصطفى اسماعیل" مصری به عنوان دارنده بزرگترین بازو و قویترین ماهیچه جهان نیز یکی از این رکوردها است./شفقنا