سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پاراگراف کتاب (30)


ما در اینجا سعی کرده ایم با انتخاب گزیده هایی متفاوت و زیبا از کتاب های مختلف آثار نویسندگان بزرگ، شما را با این کتاب ها آشنا کرده باشیم، شاید گام کوچکی در جهت آشتی با یار مهربان کودکی مان برداشته باشیم.


ویدیو مرتبط :
پاراگراف 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش 30 درصدی فروش کتاب در نمایشگاه امسال



 فروش کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

پیش‌بینی رئیس اتحادیه ناشران در مورد کاهش 30 درصدی فروش کتاب در نمایشگاه امسال

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: به نظر می‌آید نمایشگاه امسال کتاب تهران با اُفت 20 تا 30 درصدی بازدیدکننده همراه بوده و به همین میزان هم فروش آن کم شده است.

نادر قدیانی، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این سئوال که آیا برآوردی از میزان فروش ناشران در نمایشگاه بیست و ششم دارد، گفت: ما نباید فقط به پول فکر کنیم و همین که ملت از نمایشگاه بازدید می‌کنند، ما به اهداف خودمان می‌رسیم و ان‌شاءالله کمی فروش در روزهای آینده جبران می‌شود.

وی در عین حال تاکید کرد: به نظر می‌آید نمایشگاه امسال با اُفت 20 تا 30 درصدی بازدیدکننده همراه بوده و به همین میزان هم فروش آن کم شده است.

شاید دلیل این مسئله آن است که امسال امتحانات دانش‌آموزان را به خاطر انتخابات ریاست جمهوری عقب کشیدند و لذا دانش آموزان الان در خانه مشغول مطالعه برای امتحان هستند. شاید هم یک دلیلش این باشد که بخش بین‌الملل را از مصلی برده‌اند بیرون و شاید هم دلیل دیگرش مسائل اقتصادی مردم باشد. از طرفی ممکن است تبلیغات کم نمایشگاه کتاب در صدا و سیما باشد.

مدیر انتشارات قدیانی درباره میزان فروش موسسه انتشاراتی متبوعش نیز گفت: من هیچ وقت به فروش فکر نکرده‌ام و به نمایشگاه به عنوان محلی که بیایم در آن خودم را به مردم عرضه کنم، نگاه می‌کنم. تا الان به هدفم رسیده‌ام و این راه را هم ادامه خواهم داد.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران درباره ارزیابی خود از اقدام وزارت ارشاد در صدور اجازه حضور به حدود 40 ناشری که پیش‌تر از حضور در این نمایشگاه محروم شده بودند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با رأفت با این قبیل مسائل برخورد کرده و این اقدام هم بسیار خوب بود. این ناشران هم از قشر فرهنگی هستند و ان‌شاءالله دیگر این مسائل را تکرار نمی‌کنند./مهر