سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند!


پادشاهِ 67 سالۀ یکی از کشورهای آفریقایی، یک مکانیکِ ساکن آلمان است که از طریق اینترنت بر قومِ خود حکومت می‌کند.

وبسایت العالم: پادشاهِ 67 سالۀ یکی از کشورهای آفریقایی، یک مکانیکِ ساکن آلمان است که از طریق اینترنت بر قومِ خود حکومت می‌کند.

 «سیفاس بانساه» پادشاهِ سرزمینِ «کبی» است. این منطقه در شرق غنا و در مرزهای توگو واقع شده و حدود یک میلیون نفر توگویی و غنایی در آن زندگی می‌کنند که 300 هزار نفر از آنان از قوم «ایو» هستند.

به نوشتۀ روزنامۀ انگلیسی «دیلی میل»، سیفاس بانساه در غنا به دنیا آمد و در سال 1970 به آلمان رفت؛ آن‌گاه پس از مرگِ پدربزرگش به عنوان پادشاهِ قومِ خود منصوب شد.

بانساه که به توصیۀ پدربزرگش به آموختن مکانیکی روی آورده بود، پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه توانست شناسنامۀ کامل آلمانی بگیرد و در آلمان زندگی تشکیل دهد و در شهر لودویگشافن تعمیرگاهِ خودرو دایر سازد.

وی به زندگی عادی خود مشغول بود تا اینکه در سال 1987، زندگی‌اش دگرگون شد. در این سال، از طریق فکس، نامه‌ای دریافت کرد که روندِ زندگی او را تا همیشه تغییر داد. پدربزرگش مرده بود و برادرِ بزرگش چپ‌دست بود و از نظر ایوها چپ‌دست، نمی‌تواند پادشاه باشد، به همین سبب او را به عنوان جانشین پدربزرگش به عنوان پادشاه خود برگزیدند.

پادشاهِ سرزمینِ کبی در حال حاضر به همراه همسرش گابریل بانساه که 57 سال سن دارد، در لودویگشافن زندگی می‌کند و به کار تعمیر خودرو ادامه می‌دهد و در عین حال، امور مملکت خود را از طریق «اسکایپ» اداره می‌کند.

بانساه، سالی هشت بار به مملکت خود سفر می‌کند. او به عنوان پادشاه، چندین طرح امدادرسانی به مردم را پی‌ریزی کرده است و تاکنون چندین مدرسه ساخته و در حال حاضر، در حال جمع‌آوری کمک‌های مالی جهت احداث زندانی برای زنان است.

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند! + تصاویر

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند! + تصاویر

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند! + تصاویر

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند! + تصاویر

پادشاهی که در آلمان مکانیکی می كند! + تصاویر


ویدیو مرتبط :
بیل مکانیکی پرقدرت 800 هیوندای در نمایشگاه آلمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احضار سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه







سفیر آلمان

 

به‌دنبال دستگیری و سپس آزادی رحمان حاجی احمدی تبعه جمهوری اسلامی ایران و از سركردگان گروه‌های تروریستی توسط دولت آلمان، سفیر این كشور در تهران توسط مدیر كل امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه احضار شد.

 

سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش ایلنا،به‌دنبال دستگیری و سپس آزادی رحمان حاجی احمدی تبعه جمهوری اسلامی ایران و از سركردگان گروه‌های تروریستی توسط دولت آلمان، سفیر این كشور در تهران توسط مدیر كل امور ایرانیان خارج از كشور وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ گردید.

سفیر آلمان ضمن اعلام عدم حمایت دولت آلمان از عناصر گروهك پژاك قول مساعد داد كه مراتب را به دولت آلمان اعلام نموده و نتیجه را در اسرع وقت اعلام نمایند.