سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ویلا های رویایی به قیمت خون انسان! +عکس


اینجا مالدیو است (همان کشوری که تیم فوتبالشان را با 17 گل نابود کردیم) اما حاضرید هفته ای 630 میلیون تومان اجاره برای یک ویلای خصوصی در یکی از جزایر این کشور بپردازید؟

خبرآنلاین: حتی زیردریایی اختصاصی نیز شما را راغب نمی کند چنین پولی را (126 هزار پوند)برای جزیره موسوم به Velaa Private Island که تنها یک ماه است افتتاح شده، بپردازید؟

اینجا 45 ویلای اختصاصی دارد. یک شب و یک صبحانه از 1000 پوند شروع شده و برای 7 روز و برای ده نفر قیمت به 126 هزار پوند می رسد.

برای رسیدن به جزیره باید از قایق استفاده کنید و زیردریایی جیمز باندی نیز در اختیار شما قرار می گیرد تا به سفر زیر دریایی بروید. بهترین آشپزهای دنیا اینجا برای شما غذا پخت می کنند و با قایق تفریحی به دیدن دولفین ها می روید.









































ویدیو مرتبط :
ویلا لوکس | ویلا در شهریار | ویلا لاکچری | ویلا مدرن | ویلا دوبلکس | ویلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسکلت یک انسان خون آشام +عکس


این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.

جوان و تاریخ: این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.قدیمی‌ها بر این باور بودند که این تیر مانع خروج ارواح شیطانی خون‌آشام از بدن مرده می‌شود و زندگی مردم به مشکل بر نمی‌خورد.

اسکلت خون آشام

اسکلت 7000 ساله" یک مظنون خون آشام" در بلغارستان با میخی در قلبش

این اسکلت در شهر تاریخی و باستانی متعلق به پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است و با یک تیر آهنی در قلبش به زمین میخکوب شده بود.باستان‌شناسان معتقدند به احتمال فراوان این اسکلت به دوره مبارزه با خون آشام‌ها بر می‌گردد و تیر آهنی را نیز بعد از مرگ این خون‌آشام در قلب او فرو کرده‌اند.قدیمی‌ها بر این باور بودند که این تیر مانع خروج ارواح شیطانی خون‌آشام از بدن مرده می‌شود و زندگی مردم به مشکل بر نمی‌خورد. آنها همچنین پای چپ این اسکلت را از زانو قطع کرده و زیر بدنش گذاشته بودند.شهر محل کشف این گور از 20 سال پیش مورد حفاری‌های باستان‌شناسان قرار گرفته و بسیاری قدمت آن را پنج هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌دانند. پیش‌بینی می‌شود حدود 100 گور دیگر از خون‌آشام‌ها در مناطق مختلف بلغارستان وجود داشته باشد.