سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ولنتاین در طبیعت! +عکس


فیلسوف طبیعت شناسی به نام ارسطو هم حدود 2500 سال پیش گفته بود که طبیعت عاشق است و به هوای معشوقی بی همتا در حرکت است ... و درست این خود عشق است که طبیعت را به حرکت در می آورد!

روزگارنو: عکاسی در حاشیه کارهایش از آفریقا تا مکزیک به ثبت قلب های طبیعت پرداخته تا به ما بگوید: طبیعت هم عاشق است!



اتفاقا فیلسوف طبیعت شناسی به نام ارسطو هم حدود 2500 سال پیش گفته بود که طبیعت عاشق است و به هوای معشوقی بی همتا در حرکت است ... و درست این خود عشق است که طبیعت را به حرکت در می آورد!

ما نه آقای میشائل پلیزا عکاس  هستیم و نه ارسطو فیلسوف و واقعا نمی دانیم کی و چی عاشق هست یا نیست؛ ولی به شما توصیه می کنیم این قلب ها را که در قلب طبیعت وجود دارد ببینید ( یکی از این عکس ها متعلق است به یک دریاچه به شکل قلب در سواحل مکزیک، و یکی هم به درخت هایی به شکل قلب در دشت استرالیا و ...) :















ویدیو مرتبط :
عکس زیبایی از جیل ولنتاین شخصیت حرفه ایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عظمت طبیعت را با این عکس ها درک کنید