سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وقتی BMW ، اژدها می شود +عکس


خودروسازان چینی در حاشیه نمایشگاه پزشکی و زیبایی که در شهر “گوانگجو”(جنوب چین) برگزار می شود ،خودرو لوکس و عجیبی به نمایش گذاشتند.

توریسم آنلاین: خودروسازان چینی در حاشیه نمایشگاه پزشکی و زیبایی که در شهر "گوانگجو”(جنوب چین) برگزار می شود ،خودرو لوکس و عجیبی به نمایش گذاشتند.

این خودرو "بی ام و Z4” با عنوان اژدها بوسیله ۳۰ هزار تکه استخوان گاو و یک هزار و ۹۹۹ ورقه طلا توسط تیمی ۲۰ نفره در طول سه سال تزئین شده است.

در فرهنگ چین ،اژدها ،سمبل قدرت است و در بعضی وسایل استفاده شده در ماشین ها عدد ۹ درنظرگرفته شده که نماد جاودانگی بوده و طلا نیز میان چینی ها فلزی بسیار پرطرفدار است.

با وجود هزینه و زمان مصرفی زیاد برای ساخت آن ،فروش عمومی نداشته و فقط برای استفاده و نمایش در جشنواره های مختلف ساخته شده اند.

وقتی BMW ، اژدها می شود

وقتی BMW ، اژدها می شود


ویدیو مرتبط :
عکس باحالی از زوکو پیر و اژدها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

BMW ساخت سایپا ! / عکس


BMW ساخت سایپا