سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وقتی هندوانه ها فریاد می زنند! +عکس


فرد با ذوقی مصری به نام سارا درویش به میوه مورد علاقه تابستانی ما، یعنی هندوانه به صورتی متفاوت از ما نگریسته است. در حالی که اغلب ما این میوه را برای مقابله با گرما و تأمین آب و املاح مفید می خوریم، این فرد با ذوق به آن به عنوان مواد خام برای کار هنری نگاه کرده است.

روزگارنو: آدمی-زاد، به محض سیری به بازی-گوشی می پردازد! و نتیجه کار این آدمی-زاد بازیگوش، یکی هم، آثار هنری یا شبه-هنری است.



بنا بر این گزارش، فرد با ذوقی مصری به نام سارا درویش به میوه مورد علاقه تابستانی ما، یعنی هندوانه به صورتی متفاوت از ما نگریسته است. در حالی که اغلب ما این میوه را برای مقابله با گرما و تأمین آب و املاح مفید می خوریم، این فرد با ذوق به آن به عنوان مواد خام برای کار هنری نگاه کرده است.

در ادامه این گزارش، برخی از کارهای خانم درویش را می بینیم:



















ویدیو مرتبط :
هیس ، دخترها فریاد نمی زنند !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هندوانه خوردن به سبک صدام/ عکس


خوردن هنداونه به سبک دیکتاتور معدوم عراق