سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند! +عکس


افراد کمی زنبورها را دوست دارند چون زیاد رفتار دوستانه ای ندارند، اما همه زنبورها هم تهاجمی نیستند. بعضی از آنها خیلی آرام و حتی هیپی هستند. باور نمی کنید؟ نگاهی به تصاویر این لانه ها بیندازید تا متوجه منظور ما شوید.

صبح بخیر: افراد کمی زنبورها را دوست دارند چون زیاد رفتار دوستانه ای ندارند، اما همه زنبورها هم تهاجمی نیستند. بعضی از آنها خیلی آرام و حتی هیپی هستند. باور نمی کنید؟ نگاهی به تصاویر این لانه ها بیندازید تا متوجه منظور ما شوید. 

این لانه ها محصول آزمایشی هستند که توسط Mattia Menchetti، دانشجوی زیست شناسی انجام شده است. او متوجه شد با دادن کاغذهای رنگی به زنبورها آنها خانه های رنگارنگ و متنوعی ایجاد می کنند. و همان طور که می بینید نتیجه این آزمایش کاملا قابل توجه است. درحالیکه آزمایش او کاملا آگاهانه بود، اما گاهی افرادی هم به صورت اتفاقی و با دخالت های ناآگاهانه شان متوجه نتایج جالبی شده اند، مثلا در سال 2012 یک زنبوردار فرانسوی متوجه شد که زنبورهایش عسل آبی و سبز تولید کرده اند، اما چرا؟ حشرات از همه جا بی خبر، از شکری که از اسمارتیزهای M&M در نزدیکی کارخانه پردازش زباله جمع می کردند، ساخته شده بود!

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند چه اتفاقی می افتد؟

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند چه اتفاقی می افتد؟

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند چه اتفاقی می افتد؟

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند چه اتفاقی می افتد؟

وقتی زنبورها کاغذ رنگی می خورند چه اتفاقی می افتد؟


ویدیو مرتبط :
آموزش نرم افزار "عکس رنگی رنگی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شگفتی دختر روس با کاغذ رنگی! +عکس


یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد





صبح بخیر: یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد و در سال 2006 فوق لیسانس خود را در رشته ارتباطات گرافیکی بدست آورد.



او قبل از رفتن به انگلستان در رشته های خلاقانه هنری متعددی فعالیت داشت، از نقاشی پارچه گرفته تا اوریگامی و کلاژ و کارهای هنری سنتی.



حالا بیشتر فعالیت های او بر صفحه آرایی متمرکز هستند و او بیشتر از تکنیک قدیمی چین های لوله ای (Quilling) استفاده می کند که در این تکنیک او نوارهای کاغذ رنگی را لوله می کند و طرح های شگفت انگیزی می آفریند.



این هنر او باعث شده که یولیا به شهرت بین المللی برسد و مجله نقد خلاقیت در سال 2009 به او عنوان "ستاره موفق" را داد. او برای گوگل کروم هم تمی با نام خودش ساخته است.