سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وقتی توریست ها رکوردشکنی می کنند


مسئولان کتاب گینس برای ثبت یک رکورد جدید به ساحل شهر ریجن در کشور آلمان رفتند.





مسئولان کتاب گینس برای ثبت یک رکورد جدید به ساحل شهر ریجن در کشور آلمان رفتند. در این شهر ساکنان محلی و توریست‌ها از سراسر جهان دور هم جمع شده بودند تا طولانی‌ترین قله شنی جهان را بسازند.

این افراد با کمک یکدیگر یک قلعه شنی ساختند و سپس دیواری به طول 5/27 کیلومتر به‌دنبال آن کشیدند. به این ترتیب ساکنان این شهر با کمک توریست‌ها تمام رکوردهای جهانی را شکستند. ارتفاع این دیوار شنی در تمام این مسیر 90 و ضخامت آن 30 سانتی‌متر بود. هر شخص مسئولیت ساخت قسمتی از این قلعه شنی را به‌عهده گرفته بود و هزاران نفر در طول ساحل سعی کردند با روی هم قرار دادن توده‌های شنی بخشی از این قلعه بسیار طولانی را بسازند.


ویدیو مرتبط :
رکوردشکنی درسرعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایجاد توازن بین تبادل توریست بین دو كشور



 

تبادل توریست

 


اتحادیه پارلمانی آسیائی و اتحادیه جهانی بین‌المجالس بسترهای مناسبی برای همكاری‌های مشترك دو كشور در زمینه‌های مورد علاقه بین‌المللی محسوب می‌شود كه باید از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رییس گروه دوستی پارلمانی تایلند و ایران كه بنا به دعوت مجلس شورای اسلامی در تهران بسر می‌برد با محسن كوهكن رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند دیدار و گفت‌وگو كرد.
در این دیدار كوهكن ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو كشور در عرصه‌های گوناگون گفت:‌ ایران و تایلند از قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی برای تحكیم و تقویت همكاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی برخوردارند كه باید با مساعی مشترك از آنها بهره برد.
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند در ادامه بر لزوم گسترش همكاری‌های پارلمانی و استمرار رایزنی‌ها و گفت‌وگو میان نمایندگان مجلسین دو كشور در كلیه سطوح تاكید كرد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با ابراز خرسندی از روند مثبت همكاری‌های ایران و تایلند در عرصه‌های بین‌المللی افزود: اتحادیه پارلمانی آسیائی و اتحادیه جهانی بین‌المجالس بسترهای مناسبی برای همكاری‌های مشترك دو كشور در زمینه‌های مورد علاقه بین‌المللی محسوب می‌شود كه باید از این ظرفیت‌ها بهره برد.
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند در بخش دیگری از سخنان خود با خاطرنشان ساختن پیشرفت‌های صورت گرفته جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی، صنعتی گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های محسوسی در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی بدست آورده كه نمونه بارز آن استفاده از دانش و فن‌آوری صلا‌ح‌آمیز هسته‌ای می‌باشد.
وی در ادامه گفت: بر اساس اصول مطرح بین‌المللی هر كشور عضو NPT حق دارد از این دانش و انرژی در مصارف صلح‌جویانه بهره گیرد و جمهوری اسلامی ایران نیز نسبت به تعهد خود در این زمینه پایبند است.
در ادامه این دیدار هم‌چنین آری پن اوتاراسنیت رییس گروه دوستی پارلمانی تایلند و ایران روابط كشورش با جمهوری اسلامی ایران را دوستانه و برخوردار از قدمت تاریخی دانست و گفت: تبادل هیات‌ها به تعمیق مناسبات و نزدیكی هرچه بیشتر ملت‌های دو كشور منجر می‌شود.
وی در پایان خواستار ایجاد توازن بین تبادل توریست بین دو كشور گردید و ابراز امیدواری كرد كه امكان بازدید بیشتر از ایران برای توریست‌های تایلندی فراهم گردد..../تحلیل: ایلنا