سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وسایل الماس‌ پوش +عکس


تلفن همراهی که کتاب رکوردهای گینس رسما آن را گران ترین تلفن همراه دنیا اعلام کرده است با استفاده از طلای 24 عیار و تزئین با 1200 الماس ساخته شده است.

باشگاه خبرنگاران: الماس سخت ترین جسم دنیا است که ارزش بسیار بالایی دارد. بسیاری آن را برای جواهرات انتخاب می کنند اما برخی هستند که از الماس برای رکورد شکنی یا تزئین وسیله های مختلف استفاده می کنند.

آی پاد الماس ای

وسایل الماس‌ پوش +عکس

آیپاد وسیله ای برای گوش دادن به موزیک که از محصولات شرکت اپل نیز به حساب می آید یکی از وسیله هایی است که بسیاری از هنرمندان ان را به گونه ای تغییر می دهند. یکی از این تغییرات توسط شرکت الماس کاری انجام شده است. آن ها توانسته اند یک آی پاد 20 هزار دلاری درست کنند که از با استفاده از بیش از 200 الماس و طلا تزئین شده است.

تلفن همراه

وسایل الماس‌ پوش +عکس

تلفن همراهی که کتاب رکوردهای گینس رسما آن را گران ترین تلفن همراه دنیا اعلام کرده است با استفاده از طلای 24 عیار و تزئین با 1200 الماس ساخته شده است. قیمت حدودی این تلفن همراه نزدیک به 1.3 میلیون دلار است. این تلفن همراه برای اولین بار در یکی از نمایشگاه های میلیونری مسکو رونمایی شد.

 دستکش بوکس



یکی از عجیب ترین وسایلی که با الماس تزئین شده است تا به حال دستکش های بوکسیست که تنها برای ویترین می توان از آن ها استفاده کرد. این دستکش های بوکس با استفاده از 3000 الماس مشکی و 100 الماس سفید تشکیل شده اند. قیمت هر جفت ان ها 20 هزار دلار است. افرادی که علاقه خاصی به این دستکش ها داشته باشند می توانند یک جفت مناسب دست خودشان با رنگ های مختلف نیز سفارش دهند.

شیرینی



حتما برای شما هم عجیب خواهد بود که شیرینی هایی پوشیده است الماس را بخواهید وارد دهنتان کنید. یکی از جالب ترین ایده هایی که به تازگی شیرینی فروشی های اروپایی آن را انجام میدهند تزوئین برخی شیرینی های خاص با الماس خوراکی است که البته ارزش فراوانی دارد. قیمت هر کدام از این شیرینی ها به بیش از هزار دلار می رسد.  بیشتر افراد از این شیرینی های برای مراسم های ازدواج استفاده می کنند.

کیف دستی



یکی از وسیله هایی که همیشه به همراه خانم های خواهد بود کیف دستی آن هاست یک طراح ژاپنی نیز به تازگی تغییری اساسی در یکی از این کیف ها ایجاد کرده است. این کیف دستی از جنس پلاتینیوم و با ارزش 1.63 میلیون دلار یکی از گران ترین کیف های دنیاست. آنچه ارزش این کیف را بالا برده است استفاده از 2182 الماس منصر به فرد است.

جمجمه انسان   



هنرمندی به نام "دامین هریست" چندی پیش با استفاده از بیش از 2000 هزار الماس یک جمجمه انسان را با الماس تزئین کرد تا یکی از عجیبترین جواهرات دنیا را درست کرده باشد. این طراح 35 ساله برای این جمجمه نزدیک به 20 میلیون دلار خرج کرده بود. این استخوان ها گفته می شود برای یک مرد اروپایی در صده 1700 بوده است. قیمت نهایی این جمجمه نزدیک به 101 میلیون دلار برآورد شد.

ماشین اسباب بازی



 یکی دیگر از وسایل بسیار عجیبی که تا به حال از الماس درست شده است یک خودروی اسباب بازی کوچک است. این خودرو با استفاده از 2700 الماس آبی ساخته شده و همچنین در بدنه آن از طلای سفید نیز استفاده شده است. این اسباب بازی که لقب گران ترین را نیز به همراه دارد نزدیک به 72 هزار پوند به فروش رسید.

هندزفری



چندی چیش یک شرکت جواهرات در اقدامی جالب هندزفری هایی را با الماس پوشاند و برای فروش در یک مزایده قرار داد. این هندزفری ها با الماس های مختلف از صورتی و زرد گرفته تا نایاب ترین الماس ها پوشانده شده بود و البه قیمت هر کدام آن ها فرق می کرد. قیمت این هندزفری ها از 3500 تا 80 هزار دلار اعلام شد.

مرسدس بنز



در سال 2008 مرسدس بنز دست به اقدامی جالب زد و یک مدل SL550 را که تماما با الماس پوشیده شده بود را رونمایی کرد. البته هیچگاه اصل یا بدل بودن این الماس ها مشخص نشد اما به نظر می رسید که تمامی آن الماس های واقعای نباشند. این خودرو با قیمت 4.8 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود و عده ای نیز به همین علت الماس های آن را تقریبا تقلبی میدانند.

شطرنج



یکی از سرگرمی های بسیار جذاب که نیاز به هوش و مهارت بالایی دارد شطرنج است. برخی از طرفداران این سرگرمی خاضرند به هر محوی منحصر به فردترین شطرنج را داشته باشند. "چارلز هولاندر" یکی از همین افراد است که البته سررشته ای هم در الماس دارد و به همین علت تواسنته است یک صفحه شطرنج کامل از الماس درست کند. این شطرنج نزدیک به 10 میلیون دلار قیمت دارد و تنها مهره شاه آن نزدیک به 200 گرم وزن دارد چرا که با طلا و 146 الماس نایاب درست شده است.


ویدیو مرتبط :
حمله هوایی بر روی وسایل نقلیه زره پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرستاران یونیفرم پوش قذافی + عکس



 

 

پرستاران یونیفرم پوش قذافی + عکس

 

 

معمر قذافی، را همواره بیش از صد زن همراهی می کنند که بیشتر آنان محافظان شخصی وی هستند، ولی به تازگی اخبار و اطلاعاتی جدید درباره این مسأله در برخی سایت های کشور لیبی منتشر شده و اسرار این زنان را فاش کرده است.

 

به نقل از تابناک، گفته می شود چهار زنی که همیشه پشت سر «قذافی» ایستاده اند، مانند دیگر محافظان وی، یونیفرم نظامی بر تن می کنند، اما حقیقت این است که آنان پرستار هستند. آنها دوره های پرستاری و امداد رسانی را گذرانده اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل جسمی برای دیکتاتور لیبی، به داد او برسند و مشکل وی را برطرف کنند؛ البته آنها کارهای شخصی وی را نیز انجام می دهند.

اما از شروطی که «قذافی» برای این چهار پرستار و صد محافظ خود قرار داده، این است که هیچ کدام از آنان تا هنگامی که او را همراهی می کنند، حق ازدواج ندارند. آنان یاد گرفته اند که باید همه عمر خود را برای حفظ جان «قذافی» بگذرانند. هیچ یک از آنها حق گفت وگوی رسانه ای یا فاش کردن اطلاعات محرمانه آقای دیکتاتور را ندارند.

سایت «ویکی لیکس» نیز به تازگی در گزارشی نوشت: «معمر قذافی» یک پرستار اوکراینی به نام «جالینا کولوتنیتسکا» نیز همیشه همراه خود دارد. بررسی های انجام شده نشان می دهد آقای «قذافی» به او علاقه مند بوده و همین امر باعث شده او را همواره با خود همراه کند. دیکتاتور لیبی حتی در سفرهای بین المللی خود، پرستارانش را همراهش می برد. آنان از کوچکترین مسائل زندگی «قذافی» آگاهند.

گفته می شود، دیکتاتور لیبی به اندازه ای به پرستاران خود علاقه دارد که در یکی از سفرهای بین المللی خود به کشور پرتغال ـ که قرار بود پس از آن برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به ایالات متحده آمریکا برود ـ وقتی به دلایل اداری ویزای یکی از این پرستاران صادر نشده بود، ساعاتی بعد، «قذافی» هواپیمای شخصی خود را از پرتغال به لیبی فرستاد تا آن پرستار را پیش خود بیاورد.

همچنین برخی رسانه ها در گذشته نوشتند که گروه محافظان قذافی، چهارصد نفر دخترند که این دختران در گروه های چهل نفری، حراست از جان رهبر لیبی را بر عهده دارند و لحظه ای از او غافل نمی شوند.

در گزارش یک روزنامه مصری به لباس این محافظان هم اشاره شده است: «آنها هیچ گاه مانند محافظان مرد با لباس شخصی ظاهر نمی شوند. همیشه لباس نظامی به تن دارند و این لباس از بهترین پارچه های موجود دوخته شده است. آنها پس از گذراندن امتحان های سخت برگزیده می شوند و تا وقتی در خدمت قذافی هستند، اجازه ازدواج ندارند.»

لباس این دخترها بیش از چهار هزار دلار ارزش دارد و این، شامل پوتین هم می شود. دوخت این پوتین ها، به گونه ای است که پای آنها را به هیچ عنوان اذیت نکند و در یک کلام، زمختی در طراحی و تولید لباس این محافظان جایی ندارد. وقتی یک دختر ساعت کارش تمام می شود، باید در حالت آماده باش بباشد، چرا که قذافی هر لحظه، ممکن است دلش برای یک محافظ به خصوص تنگ شود و بخواهد او را ببیند!

پایگاه های خبری لیبی در ادامه مطلب خود افزودند: «معمر قذافی» تک تک محافظان و پرستاران خود را شخصا از دانشکده ای که برای آموزش محافظان و پرستاران تأسیس کرده، انتخاب می کند و پیش از استخدام رسمی آنان، مجبورشان کرده که سوگند یاد کنند که تا آخر عمر به او وفادار بمانند و از همین روی، حق ازدواج ندارند.

این پایگاه های خبری در پایان مطلب خود نوشتند: تنها دختر دیکتاتور لیبی «عایشه» نام دارد. او به خاطر تک دختر بودن به شدت مورد علاقه پدر است و همین امر موجب شده که «قذافی» همه محافظان شخصی خود را همنام با او بنامد. او محافظان خود را «عایشه اول»، «عایشه دوم»، «عایشه سوم» و غیره نامیده است.../تابناک