سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ورزشگاه هایی که توریست جذب می کنند


در سال‌های اخیر استادیوم‌های ورزشی به واسطه برگزاری مسابقات معتبر ورزشی و پوشش تلویزیونی جهانی آنها‌، به شهرت رسیده‌اند. پنج استادیوم ورزشی در پنج كشور در دو قاره روزانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان هستند.

در سال‌های اخیر استادیوم‌های ورزشی به واسطه برگزاری مسابقات معتبر ورزشی و پوشش تلویزیونی جهانی آنها‌، به شهرت رسیده‌اند، پنج استادیوم ورزشی در كشورهای «انگلیس»، «چین»‌، «اسپانیا»، «كره‌شمالی» و «ایتالیا» در دو قاره «اروپا» و «آسیا» كه در سال‌های اخیر به مقاصد گردشگری جهانی تبدیل شده‌اند به شرح زیر هستند: 

1- استادیوم «اولدترافورد» در انگلیس 




ویدیو مرتبط :
جذب توریست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابتکار چین برای جذب «توریست اتمی» +عکس



ابتکار چین برای جذب «توریست اتمی» +عکس

منطقه اعلام شده در دهه 1960 میلادی برای انجام آزمایش های اتمی مورد استفاده قرار می گرفته و اولین آزمایش اتمی در آن تاریخ 16 اکتبر 1964 صورت گرفته است.به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دولت چین که ظاهرا توانسته است در چند سال اخیر از صنعت توریسم درآمد مناسبی را کسب کند قصد دارد تا با آماده کردن یکی از سایتهای آزمایش اتمی خود به روی توریستها به جلب بیشتر توریست و درآمد اقدام کند.

قرار است تا دولت چین با هزینه ای در حدود 6 میلیون یوآن مناطق مورد نظر در ناحیه " زیجیانگ " در شمال غرب این کشور را برای بازدید توریستها آماده کند.

این پروژه توسط دولت محلی و با همکاری یکی از دانشگاه های شهر پکن به انجام خواهد رسید. بازدید کنندگان از این محل قادر خواهند بود که در طی بازدید خود از آزمایشگاه ها و محل زندگی دانشمندان که بر روی این پروژه در عمق 300 متری زمین کار می کردند نیز بازدید کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت هسته ای مورد نظر

بنا بر اخبار رسیده مقامات حزب کمونیست چین بنا دارند تا تعدادی از مکان های مهم در کشورشان را که در آن اتفاقات مهم به وقوع پیوسته است را به جاذبه های توریستی بدل کنند.

این منطقه در دهه 1960 میلادی برای انجام آزمایش های اتمی مورد استفاده قرار می گرفته و اولین آزمایش اتمی در آن تاریخ 16  اکتبر 1964 صورت گرفته است.

از آن تاریخ تا سال 1996 میلادی چینی ها در حدود 40 آزمایش هسته ای را در این مکان انجام دادند که در از آن سال به بعد دولت چین رسما اعلام کرد که آزمایشات مربوط به سلاح های اتمی را رسما متوقف می کند./باشگاه خبرنگاران