سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

وحشتناک ترین سرسره آبی های جهان


در این پارک شما می توانید سرعت 100 کیلومتر بر ساعت را از ارتفاع 36 متری بالای سرسره تجربه کنید.


ویدیو مرتبط :
وحشتناک ترین سرسره آبی در جهان 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وحشتناک‌ترین سرسره آبی دنیا +عکس



وحشتناک‌ترین سرسره آبی دنیا +عکس

این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد.

سرسره وسیله ای برای سرگرمی کودکان است و معمولا در میان کم سن و سال ها طرفداران بسیاری دارد. این وسیله به قدری هیجان انگیز است که گاهی اوقات بزرگسال ها را نیز وسوسه می کند. سرسره ها انواع متفاوتی دارند که در نوع آبی آن ها نیز بسیار پرطرفدار است.

 

سرسره البته نیاز به شرایطی نیز دارد که یکی از مهم ترین آن ها نداشتن ترس از ارتفاع است. این روزها در شهر کنزاس آمریکا سرسره ای افتتاح شده است سوار شدن روی آن به گفته قدیمی ها دل شیر می خواهد  هر کسی نمی تواند آن را سوار شود.

 

سرسره وحشتناک , اخبار گوناگون , بزرگترین سرسره آبی دنیا

 

این سرسره در پارک شلیتربان نصب شده است و ارتفاع آن 42 متر است ولی اتمام کار آن برای بهار سال آینده اعلام شده است. این سرسره باعث می شود تا افراد به سرعت باورنکردنی 100 کیلومتر در ساعت برسند و به شدت به آب برخورد کنند.

 

این روزها بلندترین و ترسناک ترین سرسره دنیا 38 متر ارتفاع دارد و سرعت افرادی که روی آن سوار می شوند به 90 کیلومتر در ساعت می رسد. این سرسره در برزیل نصب شده است ولی تا بهار آینده از کتاب گینس خارج خواهد شد.
منبع:yjc.ir