سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هیولای نارگیل خور! +عکس


خرچنگ نارگیل یا خرچنگ دزد، یکی از بزرگترین گونه‌های بندپایان است که وزن آن تا ۵ کیلوگرم می‌رسد و تا اندازه ۹۰ سانتیمتر رشد می‌کند، از نکات جالب در مورد این حیوان عجیب و البته ترسناک این است که غذای مورد علاقه‌اش نارگیل است و با بالارفتن از درخت نارگیل میوه درخت را می‌کند و به زمین می‌اندازد به این خاطر به این حیوان خرچنگ دزد هم می‌گویند.

تاپ ناپ: خرچنگ نارگیل یا خرچنگ دزد، یکی از بزرگترین گونه‌های بندپایان است که وزن آن تا ۵ کیلوگرم می‌رسد و تا اندازه ۹۰ سانتیمتر رشد می‌کند، از نکات جالب در مورد این حیوان عجیب و البته ترسناک این است که غذای مورد علاقه‌اش نارگیل است و با بالارفتن از درخت نارگیل میوه درخت را می‌کند و به زمین می‌اندازد به این خاطر به این حیوان خرچنگ دزد هم می‌گویند.

اندازه بزرگ خرچنگ نارگیل از این حیوان موجودی وحشتناک ساخته که تصور گاز گرفته شدن توسط دست‌های بزرگ و قوی آن هم درد آور است، پس اگر سفری به جزایر اقیانوس هند داشتید و برای استراحت زیر درخت نارگیل نشستید، حتما به بالای سر خود دقت کنید، شاید یک خرچنگ ۶۰ ساله روی سرتان نارگیل بیندازد.

































ویدیو مرتبط :
اردوگاه لازلو این داستان هیولای قارچ خور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هنرمندان هله هوله خور!



 

بازیگر هالیوودی

 

تمرینات تیم والیبال هنرمندان این بار به شکل بسیار جالبی با حضور بازیگران سینما و تلویزیون برگزار شد.... / 

منبع: شفاف