سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هیس! ادیسون خوابیده است +عکس


ادیسون به کم خوابی مشهور بود و شب ها بر روی اختراعاتش کار می کرد. به طوری که میانگین شبی ۳ ساعت می خوابید.

جام نیوز: ادیسون به کم خوابی مشهور بود و شب ها بر روی اختراعاتش کار می کرد. به طوری که میانگین شبی ۳ ساعت می خوابید. این عکس را "هنری فورد” در حالی که ظهر در کارگاهش در حال چرت زدن است از وی گرفته است!



ویدیو مرتبط :
هیس٬ صدا ندین. یکی اینجا خوابیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانشجوی دختر ایرانی، برنده جایزه ادیسون شد(+عکس)



اخبار علمی - در مسابقات نوآوری دانشگاه جورجیا
دانشجوی دختر ایرانی، برنده جایزه ادیسون شد

  دانشجوی ایرانی دکتری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر موسسه فناوری جورجیا( GorgiaTech) با برتری در مسابقات اختراعات کنفرانس تحقیق و نوآوری دانشگاه موفق به دریافت جایزه 15 هزار دلاری ادیسون شد.

اخبار,اخبار علمی,الناز بابان صادقیان,برنده جایزه ادیسون

 

به گزارش ایسنا، الناز بابان صادقیان، نخستین دانشجوی دختری است که موفق به دریافت جایزه اول این رقابت نوآوری فناوری می‌شود.

طرح صادقیان که به کسب جایزه اول این مسابقات منجر شده، ابداع آشکارسازی کارامد برای سیستم‌های ضبط مغناطیسی دوبعدی و ارائه فناوری ای جدید برای ذخیره حجم عظیمی از اطلاعات است. سیستم ضبط مغناطیسی دوبعدی حجم ذخیره اطلاعات را در دیسک‌های سخت به شدت افزایش داده ولی همین حجم بالای داده ها خوانش اطلاعات دیسک‌های سخت را دشوار کرده که طرح های ابداعی بابان صادقیان می‌تواند این چالش کلیدی را برطرف کند.

مسابقه جایزه ادیسون هر ساله در حاشیه کنفرانس تحقیق و نوآوری موسسه فناوری جورجیا آمریکا (GTRIC) برگزار می‌شود و برنده آن از بین دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه که خلاقانه‌ترین طرح فناورانه را ارائه کنند، انتخاب می‌شود.
اخبار علمی - ایسنا