سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هوس رانی‌، زنا، سیاست و وقت شناسی‌


در مراسم تودیع پدر پابلو، کشیشی که ۳۰ سال در کلیسای شهر کوچکی خدمت کرده و بازنشسته شده بود، از یکی‌ از سیاستمداران اهل محل برای سخنرانی دعوت شده بود ...

در مراسم تودیع پدر پابلو، کشیشی که ۳۰ سال در کلیسای شهر کوچکی خدمت کرده و بازنشسته شده بود، از یکی‌ از سیاستمداران اهل محل برای سخنرانی دعوت شده بود .

در روز موعود، مهمان سیاستمدار تاخیر داشت و بنابرین کشیش تصمیم گرفت کمی‌ برای مستمعین صحبت کند.

پشت میکروفن قرار گرفته و گفت: ۳۰ سال قبل وارد این شهر شدم .

انگار همین دیروز بود.

راستش را بخواهید، اولین کسی‌ که برای اعتراف وارد کلیسا شد، مرا به وحشت انداخت.

به دزدی هایش، باج گیری، رشوه خواری، هوس رانی‌، زنا و هر گناه دیگری که تصور کنید اعتراف کرد .

آن روز فکر کردم که جناب اسقف اعظم مرا به بدترین نقطه زمین فرستاده است ولی‌ با گذشت زمان و آشنایی با بقیه اهل محل دریافتم که در اشتباه بوده‌ام و این شهر مردمی نیک دارد .
 
در این لحظه سیاستمدار وارد کلیسا شده و از او خواستند که پشت میکروفن قرار گیرد .

در ابتدا از اینکه تاخیر داشت عذر خواهی‌ کرد و سپس گفت که به یاد دارد که زمانیکه پدر پابلو وارد شهر شد، او اولین کسی‌ بود که برای اعتراف مراجعه کرد.

منبع : ایران عشـــق


ویدیو مرتبط :
عاقبت هوس رانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوس رانی گران قیمت پیرمرد با 2 دختر جوان


پیرمرد هوس باز که برای رسیدن به مقاصد شومش دو دختر جوان را طعمه خود قرار داده بود نمی دانست پولها و اتومبیلش توسط این دو دوختر سرقت می شود.

پیرمرد هوس باز که برای رسیدن به مقاصد شومش دو دختر جوان را طعمه خود قرار داده بود نمی دانست پولها و اتومبیلش توسط این دو دوختر سرقت می شود.

پیرمرد 70 ساله ای که با اظهار تنگ دستی دو دختر جوان، خیالات دیگری را در سرش پرورانده بود، طعمه این دو دختر قرار گرفت.

ملاقات اولیه پیرمرد با آنان در بین راه موجب آشنایی بیشترشان شده و در نتیجه در خانه پیرمرد به روی آنان باز می شود.

پیرمرد که دنیا را در این مدت دو ماه به کام خود دیده بود، دنیا طلبی موجب تضییع عقلش شده و زمینه را برای نقشه های این دو دختر مهیا می کند.

هفته قبل این دو دختر در بزمی شب هنگام، نسکافه پیرمرد را به قرصهای خواب آور قوی آغشته کرده تا جایی که در بستر مرگ قرار گرفته و در نتیجه پولهایش و هچنین خودرویش توسط این دو دختر به سرقت می شود.

پیرمرد که شدت دارو او را راهی بیمارستان  کرده بود، با شرمندگی پس از به هوش آمدن جریان را برای پسرش فاش کرده و مراتب نیز به پلیس آگاهی منعکس شد.

با شکایت مالباخته  کارآگاهان با یک هفته تلاش شبانه روزی و بررسی مراودات آنان و همچنین سوابق مجرمان حرفه ای، موفق به شناسایی و دستگیری آن دو دختر جوان شده و پرونده نیز هم اینک در حال بررسی است.


منبع: مهر