سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هنرنمایی راننده فرمول1 روی برج العرب دبی


راننده فرمولا وان، روی سکوی لندینگ هلیکوپتر برج العرب دبی، بدلکاری هیجان انگیزی انجام می دهد. این راننده اسکاتلندی با خودروی مسابقه ای اینفینیتی ردبول، در ارتفاع 210 متری از سطح دریا، روی سکوی هلیکوپتر این برج، حرکات "دوناتی" انجام می دهد.





صبح بخیر: دیوید کولتارد، راننده فرمولا وان، روی سکوی لندینگ هلیکوپتر برج العرب دبی، بدلکاری هیجان انگیزی انجام می دهد. به گزارش صبح بخیر به نقل از یاهو، این راننده اسکاتلندی با خودروی مسابقه ای اینفینیتی ردبول، در ارتفاع 210 متری از سطح دریا، روی سکوی هلیکوپتر این برج، حرکات "دوناتی" انجام می دهد.



او با سرعت زیادی این حرکات را انجام می دهد و لاستیک می سوزاند و دود تایر متصاعد می کند.



کولتارد می گوید: «وقتی اولین بار ردبول پیشنهاد این کار را به من داد، من گفتم: "چرا که نه؟" من هر کاری باعث بشه از مرزها رد بشی و خطر کنی رو دوست دارم و ردبول هم همینو می خواست. مطمئنم ویدئوی عالی و منحصر بفردی از آب درمیاد و واقعاً این واسه من یه امتیازه که بخشی از این پروژه باشم.»



مسابقات Grand Prix ابوظبی روز یکشنبه سوم نوامبر پایان می یابد.



ویدیو مرتبط :
برج العرب - هنرنمایی تیم ردبول بر فراز برج العرب - تورهلپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گوشه ای از دیدنی های برج العرب در دبی


برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد که ستون بندی های این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا می‌باشد...

پرشین استار : برج العرب نام هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد که ستون بندی های این هتل تا ۴۰ متر زیر دریا می‌باشد. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند، اما در واقع بیشتر سازمان‌های رتبه‌دهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه می‌دهند.

این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و معمار آن Atkins Middle East می‌باشد. برج العرب بلندتر از برج ایفل است و تنها ۶۰ متر از ساختمان امپایر استیتز در آمریکا کوتاه‌تر است. با امکانات منححصر بفردی که دارد، تمام پرده‌ها، چراغها و سیستم تهویه هوا با یک دکمه به کار می‌افتند. تمام کانالها به دوربین مدار بسته متصل هستند و مهمان می‌تواند ببیند که چه کسی پشت در است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست. رستوران المهارا (به معنی صدف) در برج العرب در میان ۱۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد. برج العرب برای مدتی نماد دوبی بود و هنوز می‌توان اثر آن را در پلاک‌های قدیم امارت دوبی دید. اما پس از مدتی دوبی نماد خود را از برج العرب تغییر داد .