سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هدیه عجیب تقدیم به همسر! +عکس


بعضی از افرادی برای از بین بردن تاتویشان پوست‌شان را لایه لایه می‌کَنند. بعضی دیگر هم آن قسمت را با چاقو می‌برند تا تمام قسمت رنگی را بردارند. اما همه این چنین خشن برخورد نمی‌کنند و راه دیگری را پیدا می‌کنند.

وبسایت باشگاه خبرنگاران: بعضی از افرادی برای از بین بردن تاتویشان پوست‌شان را لایه لایه می‌کَنند. بعضی دیگر هم آن قسمت را با چاقو می‌برند تا تمام قسمت رنگی را بردارند. اما همه این چنین خشن برخورد نمی‌کنند و راه دیگری را پیدا می‌کنند.

آقای «دون کنز» اهل اورلاند فلوریدا روش دیگری را برای از بین بردن تاتوی خود استفاده کرد. او چندین روز متوالی به شدت روی دستش نمک می‌مالید.

تصاویر/ هدیه عجیب تقدیم به همسر!

در کمال تعجب این تاتو به صورت کامل و در یک تکه سالم به جز دو قسمت انتهایی آن جدا شد.

البته این موضوع نسبت به اتفاقی که پس از آن افتاد خیلی هم عجیب نبود. این آقا پوست جدا شده و طرح‌دارش را قاب کرده و به همسرش که بسیار او را دوست می‌داشت، تقدیم کرد.

تصاویر/ هدیه عجیب تقدیم به همسر!

مشخص نیست همسر این آقا چه عکس‌العملی نشان داد ولی این هدیۀ عجیب در سیرکی در لندن به نمایش گذاشته شده‌است.


ویدیو مرتبط :
هدیه دادن به همسر...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه گران قیمت خانواده همسر "کیت وینسلت" به او +عکس



گران قیمت ترین هدیه , هدیه خانواده همسر کیت وینسلت
"کیت وینسلت" هنرپیشه ای که با ایفای نقش "رز" در فیلم "کشتی تایتانیک" به شهرت رسید، اخیرا برای سومین بار ازدواج کرده است و سفر به فضا هدیه خانواده همسرش به اوست.
"ریچارد برنسون" عموی همسر "کیت وینسلت" یک سفر مجانی به فضا به این هنرپیشه 37 ساله هالیوودی تقدیم کرد و آنرا پاداش نجات دادن مادرش از آتش سوزی توسط وی در منزل 60 میلیون دلاری اش در سال گذشته عنوان کرد.
همسر 34 ساله او شغلی نیمه وقت در کمپانی تجاری هوا و فضای عموی ثروتمندش دارد که قرار است سال آینده رسما کارش را شروع کند.
تا کنون 530 نفر بلیط 124 هزار دلاری سفر به فضا را خریداری کرده اند که در میان آنان نام "اشتون کاچر" و "راسل برند" نیز دیده میشود.
این سفر فضایی شامل یک سفر دو ساعته در 60 مایلی جو زمین است و مسافران حالت بی وزنی را تجربه خواهند کرد.
این زوج طی یک مراسم بی سرو صدا در نیویورک ازدواج کرده اند و تنها تعداد کمی از دوستان آنها به صورت آنلاین در مراسم حضور داشتند.
گفته میشود حلقه ازدواج آنها 250 هزار دلار قیمت داشته و در هنگ کنگ طراحی و ساخته شده است..... / pardad.ir

گران قیمت ترین هدیه , هدیه خانواده همسر کیت وینسلت

گران قیمت ترین هدیه , هدیه خانواده همسر کیت وینسلت

گران قیمت ترین هدیه , هدیه خانواده همسر کیت وینسلت