سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هتل رویایی"سانتا رُزا" در ایتالیا +عکس


 
 
 
 
هتل رویایی"سانتا رُزا" در ایتالیا








































ویدیو مرتبط :
هتل موناسترو سانتا روزا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتل رویایی با بزرگترین آکواریوم جهان! +عکس


اشتباه نکنید، آنچه در این تصویر می بینید صحنه ای از فیلم های جیمز باند نیست بلکه آکواریومی به نام آکوادوم (Aquadom) است که در هتل رادیسون بلو قرار دارد.

 



صبح بخیر: شنیدن نام برلین معمولاً ما را به یاد توریسم و جهانگردی تاریخی می اندازد.به گزارش صبح بخیر،  در برلین مکانی فوق العاده برای غواصی وجود دارد که در تمام دنیا بی همتاست. نام این مکان هتل رادیسون بلو است.

اشتباه نکنید، آنچه در این تصویر می بینید صحنه ای از فیلم های جیمز باند نیست بلکه آکواریومی به نام آکوادوم (Aquadom) است که در هتل رادیسون بلو قرار دارد. حدود 1 میلیون لیتر آب دریا، 1500 ماهی از 56 گونه مختلف و چندین تپه کوچک صخره مانند در ته آکواریوم، آن را به یک دریای گرمسیری واقعی شبیه کرده است.



به گزارش صبح بخیر آکوادوم آنقدر بزرگ است که به جای اینکه آن را به داخل هتل بیاورند، هتل را دور تا دور آن ساخته اند. بازدیدکنندگان می توانند با آسانسور به مرکز آکواریوم و از آن جا به سکویی که دقیقاً در زیر سقف شییشه ای هتل قرار دارد بروند، و از آنجا به منظره شگفت انگیز این آکواریوم نگاه کنند.

البته ماندن در این هتل چیز دور از دسترسی نیست. شما می توانید با پرداخت 180 یورو ( حدود215  دلار) شب را در این مکان به یاد ماندنی به صبح برسانید.