سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هتلی باور نکردنی در دل کویر +عکس


هتلی تازه تاسیس در میان اقیانوسی از ماسه در صحرای ژیانگ شاوان مغولستان توجه مسافران را به خود جلب کرده است.

پرشین وی: هتلی تازه تاسیس در میان اقیانوسی از ماسه در صحرای ژیانگ شاوان مغولستان توجه مسافران را به خود جلب کرده است.

در طراحی منحصر به فرد این هتل به جای آجر و کاشی و سنگ از مواد و ترکیبات سازگار با محیط زیست که حداقل آلایندگی را دارند استفاده شده است.

مهندسین این پروژه ساختار جدیدی ابداع کرده اند که به یاری آن دیواره های هتل به وسیله سطوح فولادی و بدون کمک بتن در ماسه روان محکم می شوند. حتی از کویر هم می توان برای ایجاد مقصد گردشگری استفاده کرد.







ویدیو مرتبط :
یه عکس باور نکردنی و جالب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 آمازونی باور نکردنی +عکس




10 آمازونی باور نکردنی +عکس
جنگل های آمازون را حتما می شناسید. انبوهی از درختان در آمریکای جنوبی منطقه ای را به وجود آورده اند که به شش های زمین معروف شده اند.
در جنگل های انبوه آمازون حیوانات بسیار زیادی وجود دارند که در میان آن ها برخی بسیار عجیب هستند و کمتر دیده شده اند. در ادامه به برخی از عجیب ترین حیواناتی که در آمازون زندگی می کنند اشاره می کنیم.
خفاش ماهی گیر

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 خفاش ها گونه های مختلفی دارند که هر مورد دارای قابلیت ها و توانایی های خاص خودشان هستند. یکی از این خفاش ها به ماهیگیر شهرت دارد و حرفه اصلی اش گرفتن ماهی های روی سطح آب است. این پرنده تنها گونه خفاش است که قابلیت ماهیگیری دارد.
قورباغه شیشه ای

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 یکی از عجیبترین گونه های قورباغه و همچنین سمی ترین حیوانات قورباغه شیشه ای است. همانطورکه از اسم آن مشخص است بدن این حیوان به انداره ای نازک است که تمامی ارگان های داخلی بدنش نمایان است و حتی نحواه پمپاژ کردن قلبش نیز قابل مشاهده است. این قورباغه یکی از صمی ترین گونه های حیوانی است که در دنیا وجود دارد. سم این قورباغه به اندازه ای است که می تواند به راحتی یک انسان بالغ را بکشد.
حشره کله بادام زمینی

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

یکی از عجیبترین حشره های دنیا را می توانید در جنگل های آمازون با نام کله بادام زمینی وجود دارد. این حشره که بسیاری از دانشمندان را مبهوت خود کرده است کله ای به مانند غلاف بادام زمینی دارد و البته بسیار بی دفاع است و به راحتی توسط حشرات بزرگتر شکار می شود.
پوتو

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 پوتو نام یک موجود بسیار کوچک در جنگل های آمازون است که در تمام طول روز دربالای یک شاخه مرده می نشیدند و به گونه ای استتار می کند که اصلا قابل تشخیص نیست. او در همان حالت از حشرات ریزی که در اطرافش وجود دارند تغدیه می کند و در دنیا بیشتر به خاطر حالت تنبل کونه و استتار بی وصفش معروف است.
ماهی کاندیرو

 جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 "کاندیرو" یکی از مشهورترین موجودات آمازونی است که به سبکی بسیار خاص قربانی هایی را میگیرد. این ماهی که در رودخانه آمازون زندگی می کند و به خاطر کوچک بودنش می تواند وارد بدن قربانی ها شود و آن چنان دردی را ایجاد می کند که افراد از درد جان خودشان از دست می دهند. این ماهی تنها با عمل جراحی از بدن خارج می شود.
کینکاجاو

 جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

این حیوان یکی از اقوام راکون است که البته پوستی تقریبا طلایی رنگ دارد و همچنین با دمش می تواند شاخه ها را بگیرد و از درخت ها آویزان شود. این حیوان همچنین به خرس عسل نیز شهرت دارد. محل زندگی آن در میان درختان است و بیشتر از میوه ها تغذیه می کند. همچنین زبان بسیار درازش در کشیدن شیره گل ها بسیار کمکش می کند.
مار ماهی برقی

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 این ماهی در آب های رودخانه مورکی زندگی می کند و همچنین همیشه میزان زیادی برق در داخل بدنش نگه می دارد. این میزان برق به اندازه ای است که می تواند حیوانات کوچک را بکشد و همچنین بزرگترین حیوان ها را نیز می تواند لحظاتی بی حس کند. این ماهی به عنوان بزرگترین ماهی برقی دنیا شناخته می شود و به آن چاقو ماهی نیز گفته می شود.
قورباغه سمی

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 این قورباغه در بین سمی ترین موجودات دنیا قرار دارد به طوری که حتی دست زدن به آن نیز می تواند باعث مرگ شود. این در حالی است که این قورباغه ظاهری بسیار زیبا دارد. دانشمندان این موجود را به نام قورباغه کشنده صدا می زنند.
مورچه گلوله ای

جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 بزرگترین مورچه های دنیا که به اندازه انگشت کوچک می توانند رشد کنند در آمازون زندگی می کنند. این مورچه ها می توانند گاز بگیرند و درد آن تا 24 ساعت وجود خواهد داشت. دلیل نام گذاری آن ها همچنان مشخص نیست البته احتمال می رود به خاطر اندازه آن ها به گلوله تشبیه شده اند. نام دیگر این موجود مورچه 24 ساعته است.
مارمولک معجزه گر

 جنگل های آمازون,خفاش ماهی گیر,عجیب ترین حیوانات

 شاید با دیدن نام این مارمولک انتظار کار خارق العاده ای از آن داشته باشید اما تنها کار خاص این مارمولک روی اب راه رفتن آن است. این مارمولک می تواند تا سرعت 10 کیلومتر بساعت نیز بر روی اب برسد و همچنین فرم پاهای آن به گونه ای است که اصلا در آب فرو نمی رود..../باشگاه خبرنگاران