سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هالک در دنیای واقعی! +عکس


نام این مرد Denis Cyplenkov است و در اوکراین زندگی میکند.او 31 سال دارد وقهرمان رشته کشتی است،او برای دست های فوق العاده بزرگش هم که مانند دستانهالک بزرگ است معروف شده.

تاپ ناپ: نام این مرد Denis Cyplenkov است و در اوکراین زندگی میکند.او 31 سال دارد وقهرمان رشته کشتی است،او برای دست های فوق العاده بزرگش هم که مانند دستانهالک بزرگ است معروف شده. این مرد که 140 کیلوگرم عضله خالص دارد قدش 186 سانتیمتر است و در سال های 2010 و 2011 در رشته خود مدال کسب کرده.















ویدیو مرتبط :
فیلم قطع ارتباط با دنیای مجازی و پیوستن به دنیای واقعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"فرانکشتاین" دنیای واقعی پیدا شد +عکس



"فرانکشتاین" دنیای واقعی پیدا شد +عکس

داستان فرانکشتاین را شاید شنیده باشید که در آن یک دانشمند دیوانه قصد داشت با اعضای انسان های مرده و پیوند زدن همه این اعضا به هم یک انسان جدید و خارق العاده خلق کند که البته همه این موارد تنها در کتاب ها و قصه وجود داشت.

با این که فرانکشتاین در دنیای واقعی وجود نداشت اما انگار این شخصیت داستانی، پیروانی را برای خود در دنیای واقعی پیدا کرده است که راه او را ادامه می دهند و به دنبال آن هستند تا نتیجه کار این دانشمند را ببینند.

پلیس انگلستان چندی پیش توانست یک دانشمند دیوانه را دستگیر کند که به نظر می رسد از طرفداران پروپاقرص دکتر فرانکشتاین است. این خانم قصد داشت با پیوند زدن گربه و سگ های مرده یک حیوان جدید بسازد که توسط پلیس دستگیر شد.

  اخبار,اخبار گوناگون,سگ پیوندی,پیوند زدن سگ و گربه

نام این دانشمند به دلیل مسائل امنیتی اعلام نشده است اما با توجه به حرف هایی که زده می شود در این خانه بیش از 100 لاشه گربه وسگ پیدا شده است که همگی آن ها بخشی از اعضای بدنشان جدا شده بود و برای حیوان جدید استفاده می شد.

گفته های پلیس لندن حالی از آن است که در این خانه صدها سگ و گربه زنده وجود داشته که روی آن ها آزمایشات مختلف انجام میشده است. این خانم سگ پیوندی خود را خلق کرده بود اما نتوانست به این هدف در مورد گربه ها نیز دست پیدا کند.

در حال حاضر این دانشمند عجیب در زندان است تا نتیجه تحقیقات پلیس مشخص شود و هدف ازاین کار نمایان شود. در قانونی جالب این خانم فعلا اجازه نزدیک شدن به هیچ حیوانی را ندارد زیرا ممکن است برای آن خطرناک باشد. 

 

 اخبار,اخبار گوناگون,سگ پیوندی,پیوند زدن سگ و گربه

 
منبع:yjc.ir