سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

هارلی دیویدسونِ الکتریکی! +عکس


رکونت الکترو 55 کیلوگرم وزن دارد و از نظر طول در سه اندازه 260 میلیمتر، 280 میلیمتر و 300 میلیمتر عرضه می شود.

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور:  دوچرخه الکتریکی آرکونت الکترو از بدنه ای که با الهام از موتورسیکلت هارلی دیویدسون شکل گرفته، سود می برد. این دوچرخه الکتریکی جذاب و دوستدار محیط زیست توسط شرکت وان بایکس که در زمینه تولید دوچرخه های الکتریکی سفارشی فعالیت می کند، طراحی شده است.

هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی!

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، آرکونت الکترو 55 کیلوگرم وزن دارد و در سه اندازه 260 میلیمتر، 280 میلیمتر و 300 میلیمتر عرضه می شود. همان گونه که از تصاویر مشخص است این دوچرخه الکتریکی طرح نمادین موتورسیکلت های هارلی دیویسون را ارائه می کند.

هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی!

فریم آرکونت الکترو از فولاد ضد زنگ ساخته شده و چرخ جلو 28 اینچی آن دارای 108 پره و چرخ عقب 26 اینچی دارای 72 پره است که با تایرهای ساخت شرکت شوابل احاطه شده اند. این دوچرخه الکتریکی به موتور 7 کیلواتی مجهز شده که امکان دستیابی به بیشینه سرعت 80 کیلومتر در ساعت را فراهم می کند. باتری قابل شارژ آرکونت الکترو نیز با هر بار شارژ امکان طی مسافت 99 کیلومتری را فراهم می کند. جزئیاتی درباره قیمت این محصول هنوز منتشر نشده است.

هارلی دیویدسون دنیای دوچرخه‌های الکتریکی!


ویدیو مرتبط :
"لایووایر"، نخستین مدل الکتریکی هارلی دیویدسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعتی که با شوک الکتریکی بیدارتان می کند +عکس




بیدار شدن صبح زود یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کارمندان و البته دانش آموزها با آن سروکار دارند و این مشکل حتی باعث تاخیر و جریمه بسیاری نیز شده است.

تا به حال طرح های بسیاری برای ساعت های آلارم دار ارائه شده است که هر کدام به نوعی افراد را بیدار می کردند که دیگر خوابشان نبرد اما اختراع یک داشن آموز هندی در این میان بسیار جالب است.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

"سانکالپ سین ها" دانش آموز 19 ساله هندی است که تا به حال به خاطر تاخیر در رسیدن به مدرسه دچار مشکلات بسیار و البته جریمه های سنگینی شده است.

او از چندین سال قبل که با مشکل بیدار شدن مواجه بود به دنبال درست کردن یک ساعت بسیار خاص بود و البته این ایده خودش را با ساعت شوکری که اختراع کرده است به مرحله اجرا در آورد.

او در زیر دکمه "Snooze" ساعت دیجیتالی یک شوکر الکتریکی قرار داده است که باعث می شود تا دیگر دقیقا در همان زمانی که می خواهید از خواب برخیزید.

ساعت های آلارم دار ,اختراعات جدید

این شوکر قدرت زیادی ندارد اما به میزانی که بتواند انسان را کاملا از خواب بیدار کند قدرتمند است. این دانش آموز می گوید مطمئنا هیچکس نمی تواند از دست این ساعت فرار کند چرا که تا زمانی که شما دکمه اسنوز را نزده باشید کار می کند و با زدن آن برق شما را می گیرد و حتما بیدار خواهید شد.

این ساعت قرار است به زودی وارد بازار شود و قیمت آن نیز در حدود 100 دلار خواهد به طوری که پیش بینی می شود تعداد زیادی از آن در همان روزها اول به فروش برسد.
منبع:yjc.ir