سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نگاه جالب کودکان از جنگ +عکس


برایان مکارتنی پروژه ای با نام “اسباب بازی های جنگ” را شروع کرد که به جنگ از زاویه متفاوتی نگاه می کند، از زاویه ای که یک بچه آنرا میبیند! با استفاده از تکنیک هنر درمانی، از کودکانی که در جنگ حضور داشته اند خواست تا تصویرشون از جنگ رو با اسباب بازی ها طبق خاطرات و تجربیاتشون بیان کنند.

عکس ها میدانند: برایان مکارتنی پروژه ای با نام "اسباب بازی های جنگ” را شروع کرد که به جنگ از زاویه متفاوتی نگاه می کند، از زاویه ای که یک بچه آنرا میبیند! با استفاده از تکنیک هنر درمانی، از کودکانی که در جنگ حضور داشته اند خواست تا تصویرشون از جنگ رو با اسباب بازی ها طبق خاطرات و تجربیاتشون بیان کنند.




مکارتنی اسباب بازی های ارزانی را خریداری کرد تا این عکس ها را خلق کند. چیزی که خواهید دید تفسیر کودکانی است که در این مناطق بهم ریخته زندگی کرده اند. خیلی عجیبه اگه تجهیزات جنگ امروزی رو با این اسباب بازی ها مقایسه کنید.













خیلی سخته بخواهید باور کنید این صحنه ها طراوشات ذهنی چند کودک است، به سادگی میشه خشونت رو توی این عکسها دید. این صحنه ها اول توسط بچه ها نقاشی شد و سپس مکارتنی برای بهتر نشان دادن آنها از اسباب بازی ها استفاده کرد.

جنگ برای همه درد آوره مخصوصا برای کودکانی که متاسفانه در این شرایط قرار میگیرند. و من فکر میکنم برایان مک کارتنی چشم خیلی هارو به روی این موضوع باز میکنه. این نشان می دهد که عکاسی چقدر در ترکیب با یک چشم انداز می تواند بر مردم تاثیر داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل های جالب کودکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ روانی جالب هلندی ها علیه استرالیا + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - جنگ روانی جالب هلندی ها علیه استرالیا + عکس

پیروزی 5-1 بر قهرمان جهان اعتماد به نفس هلندی ها را بیش از هر زمان دیگری بالا برده است و آنها از پیروزی بر استرالیا اطمینان دارند.

 دو تیم هلند و استرالیا امروز در بازی دوم خود در جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. مسلما قدرت هلند قابل مقایسه با استرالیا نیست.پیروزی 5-1 بر قهرمان جهان اعتماد به نفس هلندی ها را بیش از هر زمان دیگری بالا برده است و آنها از پیروزی بر استرالیا اطمینان دارند.

 با این وجود امروز عکسی از جانب آنها منتشر شد که می تواند به نوعی یک جنگ روانی علیه استرالیائی ها قلمداد شود.

 عکسی که در آن یک شیر ( نماد هلندی ها ) به رنگ نارنجی در قالبی بسیار بزرگ ؛ پشت یک کانگوروی کوچک (نماد استرالیا ) قرار دارد.

 شاید تفاوت هلند و استرالیا به این زیادی نباشد اما گویا هلندی ها اعتقاد دیگری دارند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

 اخبار ورزشی - آی اسپورت