سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نوشیدن خون برای قدرت جادویی! +عکس


پلیس گینه نو 29 نفر از اعضای یک گروه آدمخوار را دستگیر کرده است.

 
 


صبح بخیر: پلیس گینه نو 29 نفر از اعضای یک گروه آدمخوار را دستگیر کرده است. این آدمخواران ادعا می کنند جادوگرانی را که در ازای خدمات خود هزینه های گراف دریافت می کرده یا درخواست های بی شرمانه مطرح می کرده اند، می کشته اند.



پلیس می گوید آدمخوارها 5 مرد و 2 زن  را به یک منطقه جنگلی دور دست منتقل کرده و پس از کشتن آنها،  مغزشان  را به صورت خام خورده و خونشان را نوشیده اند. این افراد معتقد بوده اند که با نوشیدن خون قربانیان، قدرت های جادویی پیدا کرده و در مقابل گلوله ایمنی پیدا می کنند.  تا به حال 19 نفر، از جمله یک پسر 13 ساله در ارتباط با این جرم دستگیر شده اند.

پلیس می گوید آدمخوارها از کار خود پشیمان نیستند و با آرامش در مورد آن صحبت می کنند. از نظر آنها قربانیان جادوگرانی بوده اند که از روستاییان فقیر هزینه های بیش از حد دریافت می کرده اند و در ازای خدمات خود از آنها توقعات جنسی داشته اند.


 
این اتفاق انتخابات محلی را با تاخیر مواجه کرده است زیرا مردم نگران امینت جانی خود هستند. ساکنان مناطق جنوبی اقیانوس آرام به سحر و جادو اعتقاد عمیقی دارند و  بیماری، ناراحتی، مرگ یا تصادف را به قدرت های جادویی نسبت می دهند.



ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 68 تا 70 سوره واقعه، نزول آب قابل نوشیدن، نشانه حکمت و قدرت الهی‏

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عتیاد عجیب و چندش آور یک زن 29 ساله به نوشیدن خون +عکس



 

اخبار,خون آشام,آشامیدن خون

اعتیاد عجیب و چندش آور یک زن 29 ساله به نوشیدن خون +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: میشله 29 ساله زنی است که عادت دارد روزانه 1 لیتر خون بیاشامد . او این خون را با قهوه خود مخلوط کرده و میخورد.

وی که یک آرایشگر است در زمینه تاتو فعالیت میکند و میگوید از سنین نوجوانی به نوشیدن خون خوک عادت دارد. این زن تاکید میکند بدون نوشیدن خون احساس بدی دارد و بسیار بدخلق و عصبی میشود. او اضافه میکند نوشیدن خون برای او از آب حیاتی تر و مهمتر است . وی اضافه میکند در تمام شرایط دوست دارد در حال نوشیدن خون باشد از زمان کار و فعالیت تا هنگام استراحت و تماشای تلویزیون  او احساس میکند نیازمند نوشیدن خون است.

او میگوید بارها سعی کرده است این عادت عجیب و چندش آور را متوقف کند اما هرگز موفق نبوده است. او باید روزش را با نوشیدن یک لیوان خون آغاز کند و میگوید این کار به او انرژی لازم جهت انجام کارهای روزانه اش را میدهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

وی میگوید گاهی خون را بدون هیچ افزودنی مینوشد و گاهی آن را به همراه غذا و یا قهوه مخلوط میکند . وی معتقد است خونها طعمهای مختلف دارند و لذت بخش ترین طعم برای او خون خوک است . او میگوید از ابتدای اعتیادش به خون تا کنون چیزی در حدود 1000 گالن خون نوشیده است./پرداد