سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نوزاد لبنانی، پیرمرد به دنیا آمد +عکس


تولد نوزادی با موهای سفید در لبنان، به یک فیلم تخیّلی جامه واقعیت پوشاند.

العالم: تولد نوزادی با موهای سفید در لبنان، به یک فیلم تخیّلی جامه واقعیت پوشاند.

انتشار عکس های این نوزاد لبنانی که موهایش از جلو سفید شده است، موجی از اظهارنظرها را در پایگاه های اجتماعی سبب شد.

به نوشته برخی منابع لبنانی، این کودک که به سبب داشتن موهای سفید شده، "پیرمرد" خوانده شده، از نظر برخی کاربران، علامت آخر الزمان و نشانه نزدیک شدن روز قیامت تلقی شده است.

نوزاد لبنانی، پیرمرد به دنیا آمد +عکس

برخی نیز اظهار نظر کرده اند که علت بروز چنین عارضه ای، تب کردن نوزاد در دورۀ جنینی در رحم مادر است که به فقدان یکی از حواس پنجگانه یا سفید شدن مقداری از موهای سر منجر می شود.

در این میان، برخی از کاربران، نیز در اظهار نظری نمادین، علت سفید شدن موهای این نوزاد را فجایعی دانستند که مادر او در سوریه دیده است.

صرفنظر از این اظهار نظرها، این نوزاد پیر، نسخۀ تحقق یافتۀ فیلم تخیلی "مورد عجیبِ بنجامین باتن" ساختۀ "دیوید فینچر" بر اساس داستان کوتاهی به همین نام از "اف. اسکات فیتزجرالد" به نظر می رسد.

این فیلم که در سال 2008 بر روی پرده رفت، ماجرای عجیب ِ کودکی را روایت می کند که پیرمرد به دنیا می آید و هر روز که می گذرد جوان تر می شود و روند عمر را برعکس طی می کند، تا این که در انتهای فیلم، هنگام مرگ به یک نوزاد تبدیل می شود.

البته نوزاد لبنانی، تنها از جهت پیرمرد به دنیا آمدن به داستان این فیلم شبیه است و روند زندگی را به طور طبیعی طی می کند!


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای گربه و نوزاد توسط پیرمرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز بی‌شرمانه در حین به دنیا آوردن نوزاد/قاتل کودکان یک روزه دستگیر شد + عکس



قاتل کودکان,تجاوز,عکس تجاوز

تجاوز بی‌شرمانه در حین به دنیا آوردن نوزاد/قاتل کودکان یک روزه دستگیر شد + عکس

"به گزارش پلیس ایالتی اوهایو در پی شکایت هایی مبنی بر قتل عمد و تجاوز از سوی پزشک معالج هنگام به دنیا آوردن نوزاد ، پلیس را برای دستگیری وی با تحت نظر گرفتن پزشک پرده از جنایت وی برداشت .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز: بسیاری از بازماندگان بیماران این پزشک از وی به دلیل سو استفاده جنسی هنگام بی هوش بودن بیماران و در بعضی موارد کشتن نوزادان با تزریق هروئین به بدن مادر شکایت هایی را در اداره پلیس اوهایو کرده بودند و خواستار دستگیری و محاکمه وی شده بودند اما به دلیل نبودن مدارک کافیپلیس وی را زیر نظر گرفت و توانست با مدارک کافی این پزشک شیطان صفت را دستگیر کند.

وی در آخرین فرصت تجاوز خود به یک مادر 23 ساله که متاسفانه به دلیل تزریق هروئین به بدن مادر نوزادش قبل از به دنیا آمدن کشته شد دستگیر و روانه زندان شد.
وی متهم به مرگ 5 نوزاد به همین شیوه شده است.

بر اساس تصاویر ضبط شده که به وسیله یک دوربین‌های مخفی در مطب وی در بیمارستان اوهایو و همچنین بخش‌های دیگری از بیمارستان که با بیمار خود تنها بود توانستند پرده از تجاوزهای جنسی وی هنگام بی هوش بودن بیماران خود بردارند.

همچنین طبق گزارش پزشک قانونی پس از انجام آزمایشات وجود هروئین در خون نوزادان و این مادر 23 ساله اثبات شد.

این پزشک که نامش هنوز فاش نشده است متهم به آدم ربایی نیز شده است و بر اساس آن نوزادان افراد روستایی را که برای به دنیا آوردن نوازادانشان در این بیمارستان بستری می شوند و پس از به دنیا آمدن از طریق وب سایت اینترنتی خود به حراج می گذاشت و به خانواده آنان خبر از مرده به دنیا آمدن نوزادشان مبادرت می نمود.

وی با اتهامات چندین فقره قتل عمد، آدم ربایی، تجاوز جنسی، تجاوز به عنف  متهم است و تا تشکیل دادگاه دربازداشت پلیس به سر می برد./باشگاه خبرنگاران