سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نقاشی های 100 پوندی الاغ هنرمند! +عکس


نقاشی‌های یك الاغ در انگلیس به قیمت بیش از 100 پوند به فروش می‌رسد. ایسنا: نقاشی‌های یك الاغ در انگلیس به قیمت بیش از 100 پوند به فروش می‌رسد. 


«پتی‌» نام الاغی انگلیسی است كه با دهانش نقاشی می‌كشد و هر یك از این آثارش به قیمتی بیش از 100 پوند خریداری می‌شود.

كار عجیب این حیوان تا جایی برای او شهرت به ارمغان آورده كه روزنامه‌های انگلیسی از او با عنوان «پیكاسو» (pic-ass-o) یاد می‌كنند.

به گزارش دیلی میل‌، «پتی» قلم‌مو را با دهانش نگه می‌دارد و با رنگ‌های زنده و متنوع در عرض 10 دقیقه اثری هنری خلق می‌كند.

این حیوان كه در مركز حیواناتی در شهر بریستول زندگی می‌كند، همیشه اشیا را با دهانش بلند می‌كند و همین مطلب تعلیم‌دهنده‌اش را تشویق كرد تا به او نقاشی كردن را بیاموزد.

«ویكی گرین‌اسلید» آموزگاری است كه تنها سه هفته وقت صرف كرد تا از «پتی» یك «پیكاسو» در دنیای حیوانات بسازد.


ویدیو مرتبط :
نقاشی 3 بعدی شگفت انگیز از 1 پوندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش تخم مرغ 100 هزار پوندی! + عکس


طلافروشی معروف و قدیمی "فابرجیه" که در زمینه ساخت جواهر و طلا با سنگ های ارزشمند و الماس فعالیت دارد، تخم مرغ طلایی را ساخت.

صبح بخیر: طلافروشی معروف و قدیمی "فابرجیه" که در زمینه ساخت جواهر و طلا با سنگ های ارزشمند و الماس فعالیت دارد، تخم مرغ طلایی را ساخت.

به گزارش صبح بخیر، "امیلیا فاکس" -بازیگر انگلیسی- اخیرا تخم مرغ طلایی ساخته شده از 60 سنگ قیمتی (مانند: الماس، یاقوت و زمرد) را رونمایی کرد.

این تخم مرغ طلایی که 100 هزار پوند استرلینگ ارزش دارد، قرار است در مراسم خاصی به عنوان جایزه داده شود.



بنا به این گزارش، علت 60 سنگی بودن این سنگ قیمتی این است که الیزابت دوم  از 60 سالگی به عنوان "ملکه انگلیس" بر مسند قدرت تکیه زده است.

طلافروشی معروف و قدیمی "فابرجیه" که در زمینه ساخت طلا و جواهر با سنگ های ارزشمند و الماس فعالیت دارد این تخم مرغ طلایی را ساخته است.

گفتنی است که این جایزه هنوز برای فرد و یا مراسم خاصی تعیین نشده است.