سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نفت درمانی در آذربایجان! +عکس


در شهر نفتالن در 320 کیلومتری شمال‌غرب باکو در کشور آذربایجان،جاذبه مهمی با نام "نفت درمانی" وجود دارد که بیشتر مردم جهان برای آن به این منطقه سفر می کنند.

باشگاه خبرنگاران: در شهر نفتالن در 320 کیلومتری شمال‌غرب باکو در کشور آذربایجان،جاذبه مهمی با نام "نفت درمانی" وجود دارد که بیشتر مردم جهان برای آن به این منطقه سفر می کنند.افرادی که برای نفت درمانی به شهر نفتالن می روند، در وانی مملو از نفت خام قرار گرفته و اعتقاد بر این دارند که این کار باعث رفع ناراحتی هایی همچون اگزما و پسوریازیس، کاهش درد مفاصل و آرامش اعصاب می شود.

نفت درمانی در باکو

نفت درمانی در باکو

نفت درمانی در باکو


ویدیو مرتبط :
شعار یاشاسین آذربایجان . بازی تراکتور نفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نفت درمانی! +عکس


در این منطقه اعتقاد دارند که نفت دارای خواص درمانی است و برای درمانی بیماریهایی مثل اگزما موثر است.

باشگاه خبرنگاران: در این منطقه اعتقاد دارند که نفت دارای خواص درمانی است و برای درمانی بیماریهایی مثل اگزما موثر است.

در زمان اوج این منطقه در سال های 1980 حدودا 75 هزار مراجعه کننده در سال داشته است اما بعد از فروپاشی شوروی کل حمام های نفت خام بسته شدند و حال بعد از چند دهه مجددا راه اندازی شدند.

قدمت این حمام ها بقدری است که حتی در سفر نامه مارکوپولو نیز ازآن نام برده شده است.