سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نصف شدن عجیب یک لامبورگینی! +عکس


در این تصادف، راننده مزدای مشکی قصد داشت از جلوی لامبورگینی اونتادور بپیچد و راننده لامبو تازه زمانی متوجه می شود که دیگر ویراژ دادن فایده ای ندارد و خودرویش به کاپوت مزدای مشکی برخورد می کند و بخاطر سرعت بالای لامبورگینی، از وسط نصف می شود.





صبح بخیر: هفته گذشته در محله بروکلین نیویورک، تصادفی رخ داد که راننده جان سالم به در برد، ولی خودروی لوکس او چندان خوش شانس نبود.



همانطور که در تصاویر ضبط شده از دو دوربین مداربسته مشخص است، در این تصادف، راننده مزدای مشکی قصد داشت از جلوی لامبورگینی اونتادور بپیچد و راننده لامبو تازه زمانی متوجه می شود که دیگر ویراژ دادن فایده ای ندارد و خودرویش به کاپوت مزدای مشکی برخورد می کند و بخاطر سرعت بالای لامبورگینی، از وسط نصف می شود.



نیمه جلویی لامبورگینی با دود فراوان مسافتی را به جلو لیز می خورد و بعد از چرخیدن جلوی در چند خانه جلوتر متوقف می شود و راننده آن صحیح و سالم بیرون می آید.



Jalopnik، وبلاگ خودرو در مورد این تصادف نوشت: «اتاقک ایمنی اونتادور به نوبه خود آنچه باید انجام می داد را انجام داد و نیروی تصادف را با جدا کردن خود از بقیه خودرو، کاهش داد.»



گفته می شود که در تصادفات سنگین، خودروهایی مانند اونتادور، طوری ساخته شده اند که نیروی برخورد را با جدا شدن می گیرند، در حالیکه ساختار اتاقک ایمنی سالم می ماند و سرنشینان آسیبی نمی بینند. در این مورد هم کاملاً همین اتفاق افتاد.





ویدیو مرتبط :
حیوان عجیب در ایران(نصف شتر-نصف اسب)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک عکس عجیب: لامبورگینی روی ۴ فنجان!