سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نجات نوزاد 14 روزه توسط سگ قهرمان


نوزاد 14 روزه که زیر پلی در یکی از شهرهای شرقی کشور غنا رها شده بود توسط یک سگ نجات پیدا کرد.

 

 

صبح بخیر: نوزاد 14 روزه که زیر پلی در یکی از شهرهای شرقی کشور غنا رها شده بود توسط یک سگ نجات پیدا کرد. به گزارش صبح بخیر والدین این نوزاد احتمالاً نوجوان بوده اند و او را در حالی که هنوز بند نافش از بدن جدا نشده بود رها کرده بودند. این سگ مهربان یک شب کامل را در کنار نوزاد کوچک گذرانده و از او مراقبت کرده است.

صبح روز بعد مردم این دو را در حالی یافتند که سگ کنار نوزاد نشسته و سعی در گرم کردن او داشته است. پزشکان می گویند دختر کوچک کاملاً سالم است ولی عفونتی جزئی در قسمت ناف او وجود دارد. اگرچه مسئولین می گویند احتمالاً والدین این نوزاد نوجوان بوده اند، ولی هنوز انگیزه اصلی رها کردن نوزاد را نمی دانند.



این سگ که حالا "سگ قهرمان" لقب گرفته است، در مزرعه ای زندگی می کرده و شب قبل صاحبانش به دنبال او می گشته اند، تا اینکه او را در کنار نوزاد در زیر پل پیدا کردند. اگرچه این اتفاق نادر است ولی داستان ها و افسانه های زیادی راجع به سگ هایی که در مواقع نیاز به کمک انسان ها شتافته اند وجود دارد. مثلاً در سال 2005 سگ دیگری در کنیا نوزادی را پیدا کرد که درمیان زباله ها رها شده بود. همین طور سال ها قبل خانه ای آتش گرفته و سگ خانگی نوزاد را در دهان گرفته و او را از شعله های آتش نجات داده بود.


ویدیو مرتبط :
نجات نوزاد 14 روزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات نوزاد سه روزه رها شده در کیسه پلاستیک در كاشمر



 

نجات نوزاد سه روزه رها شده در کیسه پلاستیک در كاشمر

 

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از نجات نوزاد سه روزه ای که در داخل کیسه ای پلاستیکی قرار گرفته بود، خبر داد.

سرهنگ محمود شیخی نژاد با اعلام این خبر افرود: فردی در تماس با سامانه پلیسی ۱۱۰ از پیدا شدن نوزادی در یكی از خیابان های كاشمر خبر داد كه مأموران پس دریافت این خبر در محل حاضر شده و اظهارات شاهدان را جمع آوری كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر با بیان اینكه این نوزاد صبح زود در داخل كیسه پلاستیكی در مقابل بنگاهی رها شده بود، به اظهارات فردی كه نوزاد را پیدا كرده، اشاره و افزود: فرد یابنده هنگامی كه به در مغازه اش مراجعه كرده با كیسه ای مشكوك روبرو شده كه پس از باز كردن آن با این نوزاد مواجه می شود.

وی با بیان اینكه پس از حضور ماموران نوزاد تحویل بیمارستان شد، گفت: بر اساس اظهارات یكی از مسئولان بیمارستان، نوزاد هم اكنون در داخل دستگاه نگهداری می شود و وضعیت وی رضایت بخش است.... / خبرگزارى ایسنا