سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نجات معجزه آسای کارگر چینی +عکس (16+)


چندی پیش یک کارگر ساختمانی چینی در یک حادثه بسیار عجیب میله ای وارد گلویش شد و تنها با اندکی فاصله و به خواست خدا از مرگ رهایی یافت.

باشگاه خبرنگاران: همه دوست دارند طولانی تر از هر انسان دیگری عمر کنند ولی به هر حال عمر در دست خداست و نمیتوان زمان پایان یافتن آن را پیش بینی کرد. گاهی انسان ها خیلی ساده جان می بازند یا در بدترین شرایط هم ممکن است زنده بمانند.

چندی پیش یک کارگر ساختمانی چینی از حادثه ای بسیار سخت جان سالم به در برد و زنده ماند. "کان" که یک کارگر ساختمانی در منطقه "هوبی" چین است در حال کار بوده است که ناگهان صدای خاصی از بالای سرش می شوند و بعد از نگاه کردن به آسمان متوجه می شود یک میله به سمت سر او می آید.

میله با صورت وی برخورد کرده و وارد دهانش می شود . عکس های ایکس ری حاکی از آن است که این میله چقدر وارد دهانش شده و اگر کمی پیش روی می کرد ممکن بود گردن وی را شکسته یا حتی او را قطع نخاع کند.

این کارگر سریعا به بیمارستان منتقل شد و متخصصین با عمل جراحی 4 ساعته توانستند این میله را از بدن او خارج کنند بدون آن که کمترین آسیبی به بدن او وارد شده باشد. البته این مرد تا چند هفته آینده خیلی سخت می تواند غذا بخورد. پزشکان این میله را کشنده ترین وسیله میدانند از زنده ماندن این کارگر بسیار شگفت انگیز شده اند .



ویدیو مرتبط :
فیلم نجات معجزه آسای کارگر دارالقرآن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع 30 متری +عکس



زن جوانی در کوالالامپور پس از سقوط از طبقه هشتم ساختمانی به ارتفاع 30 متر به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات یافت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، این زن 30 ساله انگلیسی که از بالکن آپارتمان به طور تصادفی به پائین پرت شده بود اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌‌های پزشکی است.

 

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

 

وی که ابیگل نام دارد و برای تفریح به مالزی سفر کرده بود شب حادثه تعادلش را از دست داده و به پائین پرت شده است.

به گفته پزشکان، ابیگل تنها دچار شکستگی استخوان در چند نقطه از بدنش شده و پس از عمل جراحی با گذاشتن چند پلاتین و میله فلزی در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برد.

 

نجات معجزه آسای زنی پس از سقوط از ارتفاع

 

ابیگل در این باره می‌گوید: بسیار خوش‌شانس بودم که زنده مانده‌ام. پزشکان گفته بودند که از نقاط مختلفی دچار شکستگی شده‌ام اما آنچه همه را متعجب کرده این است که چطور من با سقوط از چنین ارتفاعی زنده مانده‌ام/باشگاه خبرنگاران