سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نترسید! این مرد عزراییل نیست!


تصور کنید نیمه شب از خواب بیدار شوید و کسی مانند عزراییل را در اتاق خوابتان ببینید، وحشتناک است نه؟ اما اگر این عزراییل آن عزراییل واقعی نباشد چه؟!

 



صبح بخیر: تصور کنید نیمه شب از خواب بیدار شوید و کسی مانند عزراییل را در اتاق خوابتان ببینید، وحشتناک است نه؟ اما اگر این عزراییل آن عزراییل واقعی نباشد چه؟!

باور کنید این اتفاق برای کسی افتاده، و آن کسی نیست جز یک مادربزرگ تنها که نیمه شب بیدار شده و شبحی را در اتاق خوابش دیده است. البته این مادر بزرگ به اندازه کافی زرنگ بوده و اصلا باور نکرده که اجلش رسیده است. خانم میرز می گوید با دیدن شبح به طرف اوحمله کردم و ماسکش را از روی صورتش برداشتم . به محض دیدن صورت او شناختمش چون یکی از همسایه ها بود. سعی کردم او را گاز بگیرم و از خودم دفاع کنم ولی متاسفانه دندان های مصنوعیم را قبل از خواب از دهانم خارج کرده بودم.



این مرد بعد از نوشیدن مشروبات الکلی با یک کلاه بزرگ مشکی و ماسک سفید به سراغ پیرزن تنها آمده بود و بعد از درگیری با او آسیب های خفیفی به گردن و بازوهایش وارد کرده است.

به گزارش صبح بخیر پلیس می گوید فیلیپ اوانز 35 ساله بعد از نوشیدن مشروبات الکلی با شکستن در وارد خانه این زن شده و قصد ترساندنش را داشته است..  آقای اوان به ورود به خانه خانم میرز به قصد ترساندن او  و همین طور وارد کردن آسیب بدنی به او اعتراف کرده ولی می گوید فقط قصد شوخی داشته است.

    


ویدیو مرتبط :
مرد شجاع از اسلحه نترسید و سرباز اسراییلی را کتک زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانم ها از چه جور مرد هایی بدشون میاد



۸ تیپ از آقایون هستند که خانم ها ازشون فرارین .


خانم ها ازچه مردهایی بدشان می آید


۱.مردهای نیازمند...این تیپ بیش از حد احساساتی بوده و نسبت به خود شک دارد و مدام نیاز به ابراز علاقه دارد او جذاب نیست زیر اعتماد به نفس و استقلال از جمله خصوصیات جذاب آقایون نزد خانمها ست.

۲.مردی که رفتارش قابل پیش بینی باشد.

۳.مردهای متکبر

خانم ها ازچه مردهایی بدشان می آید

۴. مرد خشن و بی نزاکت

۵.مردهای جیپ

همون مردهای خسیس که خانمها اصلا خوششون نمی یاد .

۶.مرد جر و بحث کن

۷.مرد عقل کل

او از ان دسته مردهایی ست که در پی قضاوت سایرین است.

۸.مردهای زن گریز

از آن دسته مردهایی که مدام از خانم ها انتقاد می کنند .

اگه جز این ۸ تیپ هستید در رفتارتون تجدید نظر کنید.