سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

نامه فتحعلی‌شاه به ناپلئون بناپارت +عكس


نامه فتحعلی‌شاه قاجار در پاسخ به نامه ناپلئون. دسامبر ۱۸۰۶ در این نامه شاه ایران از ناپلئون به خاطر نامه دریافتی از پیر آمدی ژوبر قدردانی می‌کند.

وبسایت جوان وتاریخ: نامه فتحعلی‌شاه قاجار در پاسخ به نامه ناپلئون. دسامبر ۱۸۰۶ در این نامه شاه ایران از ناپلئون بناپارت به خاطر نامه دریافتی از پیر آمدی ژوبر قدردانی می‌کند. فتحعلی شاه همچنین از فرانسه درخواست آموزش نظامی برای ارتش ایران می‌نماید.

برای دیدن عکس در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید.
نامه فتحعلی‌شاه به ناپلئون(+عكس)


ویدیو مرتبط :
مزایده نامه ناپلئون بناپارت در پاریس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه ادولف هیتلر به رضا شاه +عكس


تصویر آدولف هیتلر در قاب عکس اصلی مخصوص پیشوا با علامت مخصوص آدولف هیتلر که به رضاشاه تقدیم شده‌ است. این عکس در کاخ صاحبقرانیه در مجموعه کاخ موزه نیاوران نگهداری می‌شود.

وبسایت عصر خبر: تصویر آدولف هیتلر در قاب عکس اصلی مخصوص پیشوا با علامت مخصوص آدولف هیتلر که به رضاشاه تقدیم شده‌ است. این عکس در کاخ صاحبقرانیه در مجموعه کاخ موزه نیاوران نگهداری می‌شود.

در قسمت پایین عکس به زبان آلمانی نوشته‌است:

اعلیحضرت همایونی -رضاشاه پهلوی - شاهنشاه ایران - با بهترین آرزوها - برلین ۱۲ مارس ۱۹۳۶ - امضای آدولف هیتلر

هدیه ادولف هیتلر به رضا شاه(+عكس)