سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

موکت های نورانی! +عکس


فیلیپس با مشارکت یک شرکت فعال در زمینه کف پوش های صنعتی، اداری و خانگی دست به یک ابتکار جالب زده. ایده ای که بر اساس آن ال ای دی ها جای خود را در کف پوش ها باز می کنند. شرکت Desso به یاری فیلیپس آمده تا این طرح مفهومی را به کمک هم در عمل اجرا کنند.

نارنجی: فیلیپس با مشارکت یک شرکت فعال در زمینه کف پوش های صنعتی، اداری و خانگی دست به یک ابتکار جالب زده. ایده ای که بر اساس آن ال ای دی ها جای خود را در کف پوش ها باز می کنند. شرکت Desso به یاری فیلیپس آمده تا این طرح مفهومی را به کمک هم در عمل اجرا کنند.



یکی از کاربردهای این موکت ها می تواند در علائم مربوط به مکان های عمومی باشد. به طور مثال می توان با روشن کردن چراغ های بخشی از موکت، جهت ورود مدعوین به یک همایش یا محل دریافت چمدان ها در یک فرودگاه را مشخص کرد و یا از این موکت ها برای نمایش لوگو، متن، یا تبلیغات در فروشگاه ها و هتل ها استفاده نمود.

این دو شرکت در پی آن هستند که این علایم را طوری پیاده سازی کنند که به طور هوشمند عمل کرده و افراد را در شرایط گوناگون در جهت های مختلف هدایت نمایند. روشن شدن مسیر خروج اضطراری در سالن های سینما می تواند یکی از کاربردهای این موکت های ال ای دی دار باشد.



این کف پوش ها برای محیط خانه هم مناسب به نظر می رسند. فیلیپس پیش از این نیز در زمینه لامپ های هوشمند و منابع نوری مختلف قدم برداشته بود و محصولات خود را با نام های  Hue و LightStrips به بازار عرضه کرده بود. لامپ های Hue توسط تلفن هوشمند کنترل می شدند و به مصرف کننده اجازه انتخاب 16 رنگ مختلف را می دادند. LightStrips هم در قالب نوارهای نورانی چسبنده بودند که برای زیر کابینت ها یا جاهای دیگر منزل کاربرد داشتند.

شاید این نوآوری جدید فیلیپس تکمیل کننده محصولات قبلی این شرکت باشد. تصور کنید که به راحتی بتوان حال و هوای محیط خانه را، از کف تا سقف، با یک تغییر رنگ ساده عوض کرد. آن چه مشخص است این است که این ایده فیلیپس و شریک جدیدش، تنها یک طرح مفهومی نیست و از سال آینده وارد بازار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
شستشو ی فرش و موکت مساجد وحسینیه ها|موکت شور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا این مرد نورانی واقعا در مسجد النبی بود؟/عکس



 انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.

"عبدالواحد الحطاب" مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.

 

اخبار,اخباراجتماعی , مرد نورانی در مسجد النبی


 این درحالی است که روزنامه سعودی "عکاظ" به نقل از "سعد العوفی" مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.

"شیخ دکتر غازی المطیری" استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.

المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.

روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت 14 و 30 دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.


 اخبار اجتماعی  - مشرق