سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

موناپادی برای سلفی با مک بوک! +عکس


بله درست می بینید، یک مک بوک که روی چوب سلفی سوار شده! ما هم نمی دونیم این افراد چی میزنن، اما قبل از اینکه سوالاتتون رو شروع کنین، می تونیم شما رو آروم کنیم.

صبح بخیر: بله درست می بینید، یک مک بوک که روی چوب سلفی سوار شده! ما هم نمی دونیم این افراد چی میزنن، اما قبل از اینکه سوالاتتون رو شروع کنین، می تونیم شما رو آروم کنیم، خوشبختانه این چوب های سلفی برای فروش نیستند. آنچه که می بینید درواقع یک پروژه هنری سرگرم کننده است که به صورت طنز به عقده و علاقمندی جامعه به سلفی ها و غرور و پوچی می پردازد. 

هنرمندان پشت این پروژهMoises ،John Yuyi و Tom Galle هستند. تصاویر زیر، آن ها را در میدان تایمز نیویورک و پارک میدان واشنگتن نشان می دهد. نیازی به توضیح نیست و تصاویر این پروژه به اندازه کافی گویا هستند. فقط امیدواریم این چوب های سلفی مک بوک حداقل به این زودی ها وارد بازار نشود!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!

چوب های سلفی با مک بوک!


ویدیو مرتبط :
مک بوک پرو بالاترین رده دستگاه, از خانواده مک بوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از مک بوک 12 اینچی اپل +عکس


اپل از مک بوک۱۲ اینچی خود با قابلیت های متفاوتی رونمایی کرده که تحولی در عرضه محصولات این کمپانی به حساب می آید.

خبرگزاری مهر: اپل از مک بوک۱۲ اینچی خود با قابلیت های متفاوتی رونمایی کرده که تحولی در عرضه محصولات این کمپانی به حساب می آید.

رونمایی از مک بوک 12 اینچی اپل +عکس

کمپانی اپل از مک بوک ۱۲ اینچی رونمایی کرده که دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به محصولات پیشین این کمپانی است. این محصول نه تنها مجهز به صفحه نمایش رتینا است بلکه از طراحی بسیار ظریفی نیز برخوردار است.

رونمایی از مک بوک 12 اینچی اپل +عکس

محصول جدید دارای ضخامت ۱۳.۱ میلی متری، وزن ۱ کیلوگرم، صفحه رتینا و رزولوشون  ۲۳۰۴×۱۴۴۰ پیکسل است. مک بوک ۱۲ اینچی به دلیل برخورداری از صفحه نمایش رتینا ۳۰ درصد کمتر از محصولات پیشین شارژ مصرف می کند. مک بوک جدید به دلیل طراحی متفاوت در قسمت کیبورد، تجربه متفاوتی از تایپ را برای کاربرانش رقم زده است. از دیگر ویژگی های صفحه کلید این محصول می توان به نور LED استفاده شده در آن اشاره کرد.

رونمایی از مک بوک 12 اینچی اپل +عکس

در trackpad این محصول نیز از قابلیت متفاوتی استفاده شده و به جای کلیک کردن از سنسورهای مختلفی بهره گرفته شده تا فعالیت کاربران تسهیل پیدا کند. استفاده از پورت  USB Type-C که برای اولین بار در این محصول استفاده شده نیز از دیگر  مزایای متفاوت آن است. مک بوک در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری و با قیمت 1299 دلار عرضه خواهد شد.