سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس


زشت ترین زن جهان که در قرن نوزده زندگی می کرده است پس از 150 سال به خاک سپرده خواهد شد.«جولیا پاسترانا» یک زن هندی مکزیکی الاصل که مبتلا به هایپرتریکوزیس بود.

روزگار نو: زشت ترین زن جهان که در قرن نوزده زندگی می کرده است پس از 150 سال به خاک سپرده خواهد شد.«جولیا پاسترانا» یک زن هندی مکزیکی الاصل که مبتلا به هایپرتریکوزیس بود.

زشت ترین زن جهان که در قرن نوزده زندگی می کرده است پس از 150 سال به خاک سپرده خواهد شد.

«جولیا پاسترانا» یک زن هندی مکزیکی الاصل که مبتلا به هایپرتریکوزیس بود. مردی به نام «تئودور لنت» متوجه وضعیت غیرعادی او شد، به او رقص و موسیقی آموزش داد و نمایش‌هایی با حضور او در اروپا ترتیب داد و سرانجام با او ازدواج کرد!جولیا باردار شد و در مسکو، نوزادی به دنیا آورد که خود مبتلا به هایپرتریکوزیس بود و چند روز بعد از تولد درگذشت. جولیا هم مدتی بعد به خاطر عوارض زایمان از دنیا رفت.

اما جالب است که تئودور لنت دست از سر جسد آنها هم برنداشت،جسدها را مومیای کرد و شروع به نمایش دادن آنها کرد. چندی بعد لنت، توانست زن دیگری مبتلا به هایپرتریکوزیس پیدا کند، او نام «زنورا پاسترانا» را بر او نهاد و با او هم ازدواج کرد! سرانجام رفتارهای غیرعادی تئودور لنت، موجب شد که مقامات او را به یک آسایشگاه روانی منتقل کنند!

بعد از آن جسد مومیایی «جولیا پاسترانا»در چند کشور از جمله  اروپا، ایالات متحده و کانادا در نمایشگاه های مختلف در معرض دید مردم قرار گرفت.

اکنون بعد از 150 سال هنرمندی در نیویورک تصمیم گرفت جسد وی را از دانشگاه اسلو برای خاکسپاری در روز سه شنبه به مکزیک منتقل کند.

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس

مومیایی زشت ترین زن تاریخ +عکس


ویدیو مرتبط :
تاریخ زن-تاریخ زن جوهر افشان-جت پرینتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس



 

 

تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس

 

 

درام زندگی تیره بختانه شانتال سبیره، زن 52 ساله فرانسوی که یک معلم بازنشسته است به موضوع روز فرانسه تبدیل شده است.

 

ارم نیوز:این زن به بیماری "esthesioneuroblastoma" یا اصطلاحا ENB دچار است.وی در سال 2000 به این بیماری مبتلا شد و حس بویایی و چشایی خود را از دست داد.

توموری که از صورت این زن در آمده است بعدا تا چشمانش رسید و وی در ماههای گذشته بینایی چشمانش را هم از دست داد. شانتال که صاحب سه فرزند است در دیدار با سارکوزی رئیس جمهور فرانسه خواستار خودکشی داوطلبانه (اتونازی) شده است.

وی گفته است حتی یک حیوان هم نباید زندگی ای را که من دارم تجربه کند! اتونازی یا خودکشی داوطلبانه در فرانسه همانند دیگر کشورهای اروپایی قانونی نیست. بیماری ENB یک بیماری فوق العاده نادر است و در 20 سال گذشته در کل جهان تنها 200 نفر به این بیماری وحشتناک دچار شده بودند

 

.تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس


اکنون در فرانسه بر سر این موضوع که آیا سارکوزی طی یک استثناء به این زن اجازه مرگ اجباری خواهد داد یا نه بحث می شود..../ارم نیوز