سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

موبایلی که از یک کیلو به 100 گرم رسید


چهارم آوریل 40 سال قبل بود که پای موبایل برای اولین بار به زندگی مردم باز شد. گوشی های سیار غول پیکری که در چهاردهه گذشته رفته رفته کوچک شده اند تا حالا یک وسیله تمام و کمال برای هر نوع ارتباط تلفنی، اینترنتی و نوشتاری باشند.

ایسنا: چهارم آوریل 40 سال قبل بود که پای موبایل برای اولین بار به زندگی مردم باز شد. گوشی های سیار غول پیکری که در چهاردهه گذشته رفته رفته کوچک شده اند تا حالا یک وسیله تمام و کمال برای هر نوع ارتباط تلفنی، اینترنتی و نوشتاری باشند.

«مارتین کوپر» معاون اسبق شرکت موتورلا در سوم آوریل 1973 میلادی با برقراری نخستین تماس تلفنی با دستگاه DynaTAC، تحول عظیمی در دنیای ارتباطات ایجاد و تلفن از یک وسیله ثابت به یک دستگاه متحرک و قابل حمل تغییر شکل پیدا کرد. تلفن همراه DynaTAC قابلیت برقراری 30 دقیقه مکالمه تلفنی را پس از 10 ساعت شارژ داشت.

موبایلی که از یک کیلو به 100 گرم رسید

این تلفن همراه و چند نمونه بعدی آن نسبتا بزرگ و سنگین بوده (با وزنی در حدود یک کیلوگرم) و از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بودند که عموم مردم توانایی خرید این وسیله ارتباطی را نداشتند.

مدل Bell South IBM Simon که دو دهه بعد در سال 1993 میلادی ساخته شد، از کارایی‌های بیشتری از جمله دارا بودن تقویم، دفترچه تلفن، ماشین حساب و قابلیت نیمه لمسی برخوردار بود که با قیمت 900 دلار فروخته می‌شد. مدل StarTAC‌ موتورلا در سال 1996 نیز نخستین نمونه تلفن همراه تاشو محسوب می‌شد که از اندازه و وزن کمتر در مقایسه با مدل های قبلی برخوردار بود.

موبایلی که از یک کیلو به 100 گرم رسید

دنیای تلفن همراه در سال 2007 میلادی با ورود تلفن همراه هوشمند آیفون (iPhone)‌ اپل شاهد روند پر شتاب تحول بود که این وسیله را از یک ابزار ارتباطی به یک دستگاه چند منظوره و رایانه جیبی مبدل کرد؛ طراحی سیستم عامل های ویژه تلفن همراه از جمله ویندوز فون، سیمبین، آی او اس و اندروید نیز قابلیت های این دستگاه های ارتباطی هوشمند را افزایش داد.

موبایلی که از یک کیلو به 100 گرم رسید

نسل جدید تلفن همراه که دستگاه های هوشمند و بسیار پیشرفته ای محسوب می شوند، امکان جستجو در اینترنت، عکسبرداری و فیلمبرداری با وضوح تصویر بسیار بالا، مطالعه کتاب های دیجیتال و روزنامه، اندازه گیری دما، ضربان قلب و حتی نظارت بر وضعیت سلامت افراد را با کمک حسگرهای مختلف فراهم می کنند. تلفن هایی که وزن آنها به طور میانگین حدود 100گرم است اما قابلیت هایشان آنها را در حد و اندازه های یک کامپیوتر جیبی ارتقا داده است.


ویدیو مرتبط :
این دختر در در ۲۴ سالگی به وزن ۲۸۰ کیلو رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در 7 روز، 2 کیلو گرم کم کنید



 

 

رژیم غذایی


خيلي از ما براي حضور در مراسمي خاص دوست داريم در ايده آل ترين شرايط مان قرار داشته باشيم. داشتن فيزيکي مناسب هم يکي از اين ايده آل هاست.


جالب اينجاست بدانيد با يک برنامه رژيمي و ورزشي مناسب مي توانيد در يک هفته 2 کيلوگرم وزن کم کنيد. در يک رژيم موفق و سالم به هيچ وجه به بدن گرسنگي نمي دهند.
رمز موفقيت در چنين رژيم هايي استفاده از موادغذايي مناسب و ترکيبي از غذا هاست. در رژيم هاي سخت و غير اصولي در بسياري از موارد سلامت بدن تهديد مي شود و در عين حال حفظ آن هم دشوار است. اين در حالي است که حفظ وزني که با اين رژيم حاصل شده هم موقتي است. در حقيقت کم غذا خوردن رمز اصلي در کم کردن وزن است. وقتي همه قصد داريد در زمان کوتاه وزن کم کنيد بايد تلاش بيشتري کنيد اما مطمئناً چون به خاطر هدفي خاص اين کار را کرده ايد از نتيجه به دست آمده لذت بيشتري خواهيد برد.
در اينجا به شما خواهيم گفت که با يک رژيم غذايي صحيح و تمرينات ورزشي چگونه در يک هفته 2 کيلو گرم وزن کم کنيد.


تمرينات ورزشي

براي لاغر شدن لازم نيست که با ورزش هاي سنگين و طولاني خودتان را خسته کنيد. به طور کلي 30 دقيقه ورزش براي 3 تا 5 روز در هفته براي کم کردن وزن توصيه مي شود. البته اگر مي خواهيد در زمان کوتاهي وزن کم کنيد هر چه بيشتر ورزش کنيد بهتر خواهيد بود. براي ورزش کردن هم حتماً لازم نيست که به باشگاه برويد. شنا کردن، پياده روي و حتي اسکيت که بتوانيد از آن لذت ببريد به شما کمک خواهد کرد از وزن اضافه خود خلاص شويد.

 

رژیم غذایی


برنامه غذايي

اگر مي خواهيد در يک هفته دو کيلوگرم وزن کم کنيد رمز موفقيتتان در تنظيم يک برنامه غذايي خواهد بود.
بايد برنامه غذايي خود را براي هفت روز به طور کامل بنويسيد. اين کار کار باعث خواهد شد به برنامه تان پايبندي بيشتري داشته باشيد. همه مواد غذايي و آشاميدني هايي که قرار است در طول روز مصرف کنيد را بر روي کاغذ بياوريد. رمز اصلي کاهش وزن اين است که در روز چهار وعده غذايي بخوريد که تلفيقي از پروتئين ها، کربوهيدراتها، ميوه و سبزيجات باشد.

در طول اين هفت روز خوردن اسنک ها، شيريني و شکلات، سودا و نوشابه را بايد فراموش کنيد. گرفتن رژيم کار دشواري است حتي اگر هفت روز باشد. در اين هفت روز براي دستيابي به نتيجه دلخواه نبايد براي خوردن غذاهايي که دوست داريد وسوسه شويد و بايد همواره به ياد آوريد که پس از اين هفت روز به نتيجه اي که مي خواهيد دست خواهيد يافت.

اگر در طول اين هفت روز توانستيد دو کيلوگرم وزن کم کنيد ممکن است بخواهيد آن را ادامه دهيد اما به ياد داشته باشيد که هرگز نبايد به خودتان فشار بياوريد. موفقيت شما به اراده و تلاشتان بستگي دارد و بايد بدانيد اگر مي خواهيد براي خودتان وزن کم کنيد آنگاه حتماً موفقيت در تير رس شما خواهد بود.