سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

مهمان ناخوانده در پیست موتورسواری! +فیلم


جام جم آنلاین: در جریان رقابت های موتورسواری ایندیاناپلیس یك مهمان ناخوانده وسط پیست مسابقه می آید.



ویدیو مرتبط :
مهمان ناخوانده در پیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: تمساح ، مهمان ناخوانده سوپرمارکت


فلوریدا خوش آب و هوا است و طبیعت زیبایی دارد، اما پر از تمساح است. پس اگر ناگهان یک تمساح دومتری را مقابل خود مشاهده کردید نباید تعجب کنید فقط باید بترسید.

جام جم آنلاین : فلوریدا خوش آب و هوا است و طبیعت زیبایی دارد، اما پر از تمساح است. پس اگر ناگهان یک تمساح دومتری را مقابل خود مشاهده کردید نباید تعجب کنید فقط باید بترسید.

شنبه شب گذشته یک تمساح 1.83 متری مقابل در اتوماتیک یک فروشگاه زنجیره ای وال مارت شهر آپوپکا قدم می زد. گشت و گذار خزنده و رفت و برگشت او دائم باعث باز و بسته شدن در سوپر مارکت می شد.

یکی از کارکنان تصمیم گرفت در را قفل کند تا تمساح وارد سوپر مملو از مشتری نشود. با این حال ، برخی از مشتریان اصلا از این خزنده بزرگ نترسیده بودند. یکی از آنها به گزارشگر شبکه ABC گفت: خیلی ناز بود، می شد از نزدیک تماشایش کرد... اما خب، چون بچه هایم همراهم بودند، از اینکه درها بسته شدند، خیالم راحت شد.

به هر حال، پلیس به محل آمد بی آنکه واقعا قصد دخالت داشته باشد مدت یک ساعت منطقه را مسدود کرد. تمساح که از این مزاحمت ها خوشش نیامده بود آرام و آسوده به خانه اش که منطقه ای جنگلی و مردابی در مجاورت سوپرمارکت وال مارت است، بازگشت.

اما ،کمیسیون حفظ حیات وحش و ماهیگیری فلوریدا تمساح را در برکه ای در همان نزدیکی یافت و سپس اعلام کرد که باید با کشتن خزنده مساله او را برای همیشه حل کنند.

سخنگوی این کمیسیون گفت: تمساح احساس ترس از انسان ها را از دست داده است و ما نمی توانیم این خطر را بپذیریم که خزنده بازگردد و شخصی را مجروح کند.